פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר תקול מתחילת הקניה נושא התלונה:
גוט אלה שם/כינוי:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מתחם ביג קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.1.13 קניתי מקרר של חברת נורמנדה במחסני חשמל במתחם ביג קרית אתא ונמסר לי שיש לי 3 שנים אחריות על המקרר כבר בהתחלה שמתי לב שדלת המקרר ננעלת ואין אפשרות לפתוח אותה אלא לאחר מס' שניות תופעה שמופיעה לסירוגין. התקשרתי לשירות לירן אלקטרוניקה השירות בצפון ששלחו את אותו הטכנאי כשלוש פעמים שבהם נאלצתי לצאת מהעבודה ולהפסיד שעות שלא כל כך הבין מה לעשות שם איזה שהוא מגנט ורמז לי בעדינות שאין הרבה מה לעשות. קצת שיחק עם הדלת וזהו. מאחר וידעתי שיש לי שלוש שנים אחריות ואין באפשרותי לצאת שוב באמצע שעות העבודה החלטתי להמתין עם זה קצת ולאחר שיחה עם החברה עצמה הופניתי לחברת תיקונים אחרת. מאחר ועברה כבר שנה מאז התקשרתי לחברה התקשרתי שוב על מנת לקבל שוב את הפרטים של חברת התיקונים ולזמן את הטכנאי ונמסר לי שהאחריות היא רק שנה ועלי לשלם ביקור טכנאי התקשרתי למחסני חשמל ואמרו לי אכן שהאחריות רק שנה ועוד שנתיים אחריות על מדחס ומנוע. נדהמתי כי אני זוכרת במפורש שדברו על שלוש שנים אחריות ולא התקנו זאת באחריות על חלקים מסויימים ברור לגמרי שאם אכן היו מיידעים אותי על התניית האחריות לא הייתי קונה את המקרר ובטח לא עם אחריות רק לשנה אחת. וכבר ראיתי באינטרנט שהחברה נותנת חמש שנים אחריות על אותו מקרר ללא התניות. אני מתוסכלת מאוד מהמקרר וכבר רוצה לקנות מקרר אחר גם המדפים בפנים באיכות ירודה מאוד ניסיתי לנקות אותם ופשוט אי אפשר היה לתלוש אותם מהמקרר הייתי צריכה להפעיל כוח אשמח לעזרתכם..

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה