פרטי התלונה

תלונות כספי תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה לתשובה המגוחכת של "כספי טרטורים" נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הדוברת של חברת הפלגות זו (חברה שמתיימרת לעסוק בהפלגות", מציינת במכתבה המגוחךף שהיא לא בעלת האונייה, אלא רק חוכרת.
אם כם, למי עלי לבוא בטענות? לבעל האנייה?
לא לבעל האנייה שילמתי המון כסף, שילמתי כסף מיותר לחברת כספי, והיא היתה חייבת לגרום לי ליהנות מההפלגה.
בקשר לנכות שלי, כן יידעתי אותם (וזה שקר להגיד שלא). את הכרטיסים רכשנו בתנאי שנקבל חדרים הולמים, וקיבלנו קדחת, לא חדרים. לא שירות, ולא נוחיות בשאר החללים של האנייה.

כספי תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה