פרטי התלונה

תלונות כספי תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפלגה עם ספינה Magic-1 בתאריך 21.09.09 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני עם משפחתי הפלגנו עם ספינה Magic-1 בתאריך 21.09.09 וציפינו לחופשה מהממת המובטחת,
אך חזרנו מלאים זעם, כואסים ולחלוטין לא דומים למשפחה שחזרה מחופשה – עייפים ומעוצבנים!
להלן רשימה של כל ההבטחות שעבורן שילמנו, אך לא קיבלנו אותם:
• ההכזבה הראשונה ציפתה לנו כבר ב"צ'ק אין" – אנו לא נגיע לרודוס – מטרתינו העיקרית, כי בטורקייה וקפריסין כבר ביקרנו בעבר. אף אחד לא דאג להודיע על זה מראש, כי אולי זו הייתה סיבה טובה בשבילנו לביטול ההפלגה!
• הגענו להפלגה עם ילדה בת 7 שקיבלה מין מתנה ליום הולדתה – הפלגה עם תוכניות מרהיבות לילדים, אבל לא קיבלה שום דבר – לא תחרויות, לא דיסקוטקים, לא סרטים (למעט ערב אחד שאכן הוקרן סרט, באיכות גרועה ביותר), פעילויות שתוכננו במשחקייה גם לא התקיימו, כמו כן לא התבצעו הצגות בתיאטרון. ילדה סבלה מחוסר תעסוקה ושיעמום גדול.
• בדומה לתוכניות ל-4 ימים לילדים, גם תוכניות למבוגרים לא התקיימו כראוי, צוות הבידור פעל בקושי, חצי מהתוכניות לא התקיימו.
• אף אחד בזמן ביצוע הזמנה לא אמר לנו שכל ההפלגה תעבור בסיגנון אתיופי-ערבי עם דיסקוטקים ומופעים בהתאם, שהם בעצם החליפו את כל התוכניות לילדים.
• לא היה עם מי לשוחח לגבי אי- ביצוע תוכניות – תשובה הייתה "אין מספיק ילדים שרוצים לבוא", דבר לא אמור לעיין את הילדה שלי, היא הייתה בכיף מסתכלת הצגה או סרט לבד, אך נאלצה לשבת בחדר ולהביט בדף התוכניות המובטח. פשוט מאכזב!
• בריכה התמלאה רק פעם אחת.
• ריח מזעזע בחדרים ומסדרונות.
• למרות איסור מוחלט על העישון בתוך החדרים, מטיילים אכן עישנו ללא שום הגבלה, כל הסירחון היה מחלחל לחדר שלנו, היינו צריכים להתמודד גם עם זה.
• האוכל שניתן לא הזכיר במאומה את השפע ואיכות שהובטחו, הוא היה פשוט לחלוטין, זול, לא מגוון ולא טעים.
• אין אירגון נכון של צוות ורמתו רחוקה מאוד מרמה סבירה הדרושה לטיולים מסוג זה.
• טיולים היו מועברים ע"י מדריכים לא מקצועיים, חסרי ידע – למרות מחיר גבוהה מאוד של הטיולים

אנו מאוכזבים ודורשים פיצוי הולם עבור נזק כספי ועוגמת נפש שנגרמו לנו בזמן ההחופשה זו בסך 1,500 שקלים.

שמי אנדריי בדיאטוב
טל 0526810115
כספי סוג הנזק :
פיצוי בסך 2,500 שקלים פתרון נדרש :

כספי תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
כספי הפלגות נופש בע"מ שם ותפקיד:
תלונתך התקבלה בחברתנו ולהלן תגובתנו:

חברתנו, חברת כספי הפלגות נופש בע"מ, אינה בעלת האנייה נשוא התלונה שבנדון. כל תפקידה של חברתנו הוא תיווך בין ציבור הנוסעים לבעלי האנייה חברת MAGIC CRUISE LINE CORP וחברת HARMONY SHIPPING VENTURES F.A החוכרת את האנייה מהבעלים. דבר היותה של חברתנו כאמור לעיל נכתב מפורשות בעלון הפרסום המהווה אף את חוזה ההתקשרות בין ציבור הנוסעים לבין חברתנו.


עניינה של פנייתך זו הינו בהזמנת כרטיס להפלגה באנייה Magic1 (להלן: האנייה) עבור הפלגה בתאריך 21/09/09.
יודגש כי ההזמנה הנ"ל בוצעה ישירות מול חברת אפ. פיפל בע"מ ולא מול חברתנו. לפיכך, על סוכני הנסיעות מטעם חברת אפ. פיפל בע"מ מוטלת החובה להעביר את כלל האינפורמציה הדרושה למפליגים לעניין ההפלגה נשוא פנייה זו ובכללם התנאים הכלליים. לאור זאת את פנייתך דנן, בדבר ההבטחות שניתנו לך, היה עליך להפנות אל חברת אפ. פיפל בע"מ, שכן הלוא היא הכתובת במקרה דנן.

יחד עם האמור לעיל, לאחר בדיקת תלונתך עם הגורמים הרלוונטיים דברינו הם כדלקמן:

1. בהפלגה דנן השתתפו מאות מפליגים מקשת רחבה של קהילות וביניהן הקהילה היהודית, הקהילה האתיופית והקהילה הערבית. כמו כן, צוות הבידור בהפלגה דנן כלל את צוות הבידור הקבוע, וכן צוות בידור ייעודי עבור הקהילה האתיופית והקהילה הערבית כדלקמן:
צוות הבידור הקבוע:
א. הזמר בועז פרי, אשר שר שירי שנות ה-60 וקלאסיקות אחרות.
ב. הזמר עמית ארבלי, אשר שר שירי ארץ ישראל.
ג. הזמר יוני שמחי, אשר שר שירים מזרחיים.
ד. הזמר שי שושן, אשר שר שירים ים-תיכוניים.
ה. הבדרן "בבר", אשר מנחה ומופיע במופע הסטנדאפ "בבר הגדול".
ו. 6 רקדניות ורקדן ראשי.
ז. מנחה ומטפלת לילדי הגיל הרך.

צוות הבידור הייעודי עבור הקהילה האתיופית והקהילה הערבית:
ח. זמר אתיופי וזמר ערבי, אשר כל אחד מהם הופיע פעם אחת במהלך ההפלגה למשך כשעה.
ט. להקת רקדני דבקה, אשר הופיעה במופע מחול.

2. יש להדגיש כי צוות הבידור הקבוע הופיע במהלך כל ההפלגה במופעיו הקבועים, כאשר למופעים אלה נוספו מופעים של צוות הבידור הייעודי. זאת ועוד, על-מנת לדאוג להנאה מקסימאלית של המפליגים השונים, מופעי הבידור במהלך ההפלגה התקיימו במקביל בשלושה אזורי בידור שונים כדלקמן: אולם ה-"לידו", התיאטרון ורחבת הבריכה. כך למשל באותה העת בה התקיים מופע הזמר האתיופי באולם ה-"לידו", התקיים המופע המרכזי של צוות הבידור באולם התיאטרון; כך גם באותה העת בה התקיים מופע הזמר הערבי באולם ה-"לידו" התקיים מופע זמרי הבית ברחבת הבריכה.

3. הניהול וההתנהלות על גבי האנייה לרבות תחזוקת האנייה וניקיונה, הינם באחריות מלאה של בעלי האנייה ולחברתנו אין כל שליטה על כך.

4. חברתנו אינה מחויבת להודיע על שינוי במסלול ההפלגה, וזאת כפי שיובהר להלן. בעלון הפרסום, בו מצויים מועדי ההפלגות, יעדי הנופש והשירותים הניתנים על האנייה, מצוי דף התנאים הכלליים המהווה אף את הסכם ההתקשרות בין ציבור המפליגים לבעלי האנייה. תנאים אלה אף מופיעים בשובר ההפלגה. הריני מפנה אותך לסעיף 6 לתנאים הכלליים, אשר קובעים לעניין מסלול ההפלגה כדלקמן:
"כספי הפלגות הינה האחראית הבלעדית בכל הקשור לקביעת מסלול ההפלגה, ביצוע ההזמנה ומחיר ההפלגה. כספי הפלגות שומרת לעצמה את הזכות לבטל או להחליף כל נמל שנקבע מראש בכל זמן ומכל סיבה שהיא, ללא הודעה מראש. פירוט תוכניות השיט והאירועים על סיפון האנייה מהווים מידע ותוכנית מסגרת והם כפופים לשינויים אפשריים."

5. יתירה מכך, מסלול ההפלגה מתוכנן בקפידה מתוך מטרה לאפשר למפליגים מגוון רחב של אפשרויות בילוי, כאשר מסלול זה משלב בתוכו עגינה בשלוש ערי נמל (אלניה, מרמריס ולימסול), כאשר כל אחת ואחת מהן מציעה אפשרויות בילוי רבות.

6. טענותיך בעניין מועדון הילדים והבריכה מוכחשות מחוסר ידיעה, וזאת מכיוון שעונת ההפלגות תמה ואין ביכולתנו לבדוק זאת מול הנהלת האנייה.

7. עם זאת, ככלל מועדון הילדים פתוח משך רוב שעות הפעילות, למעט כאשר הפעילות נערכת באזורי בידור אחרים כגון התיאטרון ואולם ה-"לידו". יתירה מכך, ישנו צוות הבידור של האנייה, המציע פעילויות לכלל הנופשים, מבוגרים וילדים כאחד, וזאת כפי שפורט בסעיפים 1-2 לעיל.

8. כמו כן ההחלטה על מילוי הבריכה הינה של קפטן האנייה, כאשר השיקולים המעורבים בהחלטה זו הינם בטיחותיים. כל זאת הודות לכך שאת הבריכה ממלאים במי-ים באמצעות משאבה ואין לבצע פעולה זו כאשר הים סוער.
9. באשר לעישון הסיגריות, האנייה כפופה לתנאי אמנת אתונה המתייחסת להסעת נוסעים ומטענם ביד. משמע, האנייה אינה כפופה לחוקי מדינת ישראל אשר אוסרים ו/או מגבילים את העישון במקומות ציבוריים. יחד עם האמור, מתוך התחשבות בציבור המפליגים שלא מעשן, על גבי האנייה קיים שילוט האוסר את העישון. לא כל שכן, מיותר לציין כי לחברתנו ו/או לבעלי ומפעילי האנייה אין כל דרך להבטיח התנהגות הולמת ודרך ארץ מכלל המפליגים.

10. לידיעתך, האוכל שמוגש באנייה הוא ברמת מלון חמישה כוכבים והשף באנייה הוא מהמוערכים בענף המלונאות בארץ. לכן תלונתך בנוגע לטיב האוכל חסרת בסיס.

11. באשר לסיורי החוף, הרי שסיורים אלה מאורגנים ע"י המשרד המקומי ואינם קשורים או תלויים בכספי ו/או בבעלי ו/או מפעילי האנייה. בעניין זה הריני מפנה אותך לסעיף 24 בתנאים הכלליים כדלקמן:
"סיורים ביבשה מבוצעים ע"י משרדים מקומיים ו/או נציגים מטעמם ואין למפעילים כל חלק ו/או אחריות בכל הקשור בהם...".
תגובה:
12. לאור כל האמור לעיל אין מנוס מדחיית פנייתך.
13. נשמח לעמוד לשירותך תמיד!
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה