פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס קו 187 שלא יצא לנסיעה קבועה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/9/2007, חיכיתי בתחנה של אוניברסיטת בר אילן יחד עם עובדי האוניברסיטה, סטודנטים ותלמידים לקו 187 של "קווים" שאמור לצאת ב- 15:40 מתל השומר, לפתח תקווה. (קו 187 יוצא מתל השומר דרך בר אילן לפתח תקוה רק פעמיים ביום ב- 15:40 וב- 17:40).
האוטובוס לא הגיע.
ב- 16:05 התקשר אחד האנשים שעמדו בתחנה למוקד של קווים לא ל- *2060 אלא ל-03-5560700 שעובדים רק עד 16:30, לשאול למה הקו עוד לא הגיע.
תשובתה של הפקידה גב' הילי חמו: "אנחנו מחפשים את הנהג" והבטיחה שעוד 10 דק' האוטובוס יגיע.
ב- 16:20 אמרה הפקידה שהנהג עושה סיבוב בתל השומר (אין לו במסלול שום סיבוב).
ב- 16:35 - 55 דק' אחרי שהאוטובוס אמור היה להגיע - הוא עדיין לא הגיע, ונסעתי משם עם מונית

הייתי מחרימה את קווים - אבל אין אלטרנטיבה.

הייתי מאחלת לחברה להתפרק, אבל הנהגים שמקבלים 22 ש"ח לשעה - צריכים פרנסה.

אין למי להתלונן, אם "קווים" היו מפחדים ממישהו הם לא היו מזלזלים כך בלקוחות שלהם.

נשאר לי רק לכתוב כאן שחלם זה כאן
פרוק חברת "קווים" והשבת קווי האוטובוס ל"דן" פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
אורית אורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעיה.
פנייתך נרשמה לצורך המשך מעקב על מנת לוודא כי אין חריגה בפעילותו השוטפת
תגובה:
כל פנייה למחלקת פניות הציבור תענה באופן הטוב ביותר על מנת לשרת אתכם הנוסעים כנדרש .
אנו מתנצלים על אי הנעימות אשר נגרמה לך ומאחלים לך גמר חתימה טובה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה