פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון של איש שירות ,לתת שרות לרכב לקוח עם תו נכה נושא התלונה:
בנגירה שמואל שם/כינוי:
‏שבת ‏29 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ילדי טהרן 3 ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל, בשעה 18:00 ניגשתי עם רכבי מסוג הונדה סיוויק לסניף הנ"ל של אוטודיפו לרכוש נורת בלם לרכב, אני בעל נכות ועל ריכבי יש תו נכה.
ניגשתי עם דוגמא של הנורה והבית למוכר והוא ניגש ונתן לי זוג נורות לטענתו "מתאימות",שילמתי בקופה ושאלתי את המוכר אם אני יכול לקבל עזרה מהחשמלאי.המוכר ענה לי "כמובן "{יש לציין כי הבחור היה סגן מנהל החנות} "החשמלאי יעזור לך".
שהגעתי להחליף את הנורה התברר שהנורה לא מתאימה מבחינת המגעים ועם ניסיוני להרכיבה נשבר ה בית המנורה ונורה נפלה לתוך הפנס האחורי.
פניתי לעזרתו של החשמלאי במקום, שיעזור לי לחלץ את הנורה והוא " עשה טובה" ונתן לי מפתח ואמר לי לפרק את הפנס .
ציינתי בפניו שהנני בעל נכות ולפחות שיביע נכונות לבוא ולעזור העדיף הנ"ל להתייחס ללקוחות אחרים.עזבתי מאוכזב את המקום כאשר ריכבי לא קיבל את הטיפול הדרוש. גם שהודיתי לחשמלאי על יחסו המזלזל, המשיך הנ"ל לא להתייחס אלי.
הנני מאוכזב מייחס זה ,האם זה השרות שחברתכם נותנת?
כלקוח שמחזיק רכב ועוד עם תו נכה?
ואני לקוח טוב שאני קונה מצבר או מוצר יותר רציני?
אבל שקניתי מוצר "קטן" נתקלתי ההתנהגות כזו.
האם זו המדיניות בחברתכם, למדתי דבר אחד שלסניפכם אני יותר לא אכנס. גם שמכרו לי מוצר לא מתאים למרות שהבאתי דוגמא.

נזק סוג הנזק :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה