פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות ונסיון להולכת שולל נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב בן ציון גליס 9, איזור התעשיה סגולה, פתח תקווה 49277 כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 16/11/07 פורסם מבצע שיחול בתאריכים 16-17/11/07. תוכן המבצע היה רדיו-דיסק במחיר 379.99 ₪ במקום 499.99 ₪ ובנוסף מתנה סט טוויטרים + התקנת הרדיו דיסק.
ביום שבת בתאריך 17/11/07 פניתי לסניף אוטו-דיפו ירקונים בפתח תקווה, על מנת לרכוש את הרדיו-דיסק שבמבצע, אולם לא התאפשרה ההתקנה היות ורק מתקין אחד נכח בסניף באותו היום. דבר אשר אינו מסתדר עם מתן שרות נאות לרגל המבצע ולכן אילץ אותי לשוב במועד אחר לצורך ההתקנה.
בתאריך 21/11/07 על פי סיכום מראש התייצבתי בסניף בני-ברק במועד המסוכם ואכן הותקן המכשיר אך כאשר הגעתי הביתה גיליתי שיש תקלה במכשיר ומייד התקשרתי לסניף והודעתי על המקרה לסימה הסגנית, שענתה כי אגיע למחרת בבוקר, יקבלו אותי מייד ויחליפו לי את המכשיר במידת הצורך.
למחרת בבוקר הגעתי לסניף בשעה 10:30 בערך ונאמר לי שעליי להמתין כשעתיים עד שיוכלו לעזור לי. לאחר בקשות חוזרות ונשנות הן מסגנית הסניף והן מהמתקין עצמו שנענו בשלילה ואף בצעקות, פקעה סבלנותי ופירקתי בכוחות עצמי את המכשיר המקולקל. פניתי לעמדת שירות הלקוחות ודרשתי לבטל את העסקה. להפתעתי הוצע לי באותו הרגע שיטפלו בי תוך 5 דקות. הסכמתי אך אז התברר כי המלאי של המכשיר שאותו רכשתי אזל והוצע לי לקחת מכשיר אחר יקר יותר בתוספת תשלום או לחלופין זיכוי. סירבתי להצעת השדרוג ולכן בכורח הנסיבות נאלצתי לקבל את הזיכוי, אך הנזק הכספי בשל אובדן זמן ונסיעות מיותרות כבר נעשה ולכן פניתי לשירות הלקוחות.
מספר ימים לאחר מכן התקשר אליי מנהל סניף אוטו-דיפו בני-ברק בשם צביקה, שאמר כי בעקבות הפניה לשירות הלקוחות הוחלט כי אקבל מכשיר זהה למכשיר שרכשתי בהתאם לתנאי המבצע שפורסם בעיתון, זאת אומרת 380 ₪ במקום 500 ₪ (בנוסף סט טוויטרים והתקנה חינם) ובנוסף הנחה נוספת של 20 ₪ בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי.
סירבתי לקבל את הצעתו הואיל ולא נראה לי סך של 20 ₪ לאחר כל כך הרבה טרטורים ועוגמת נפש בשל המקרה.
לכן פניתי שוב לשירות הלקוחות והשארתי הודעה במענה הקולי. להפתעתי לאחר מספר שעות התקשר אליי שנית צביקה מנהל סניף בני-ברק וצעק עליי למה אני פונה לשירות הלקוחות ולא אליו בחוצפה בעזות מצח ובמילים בוטות כאילו אני פועל/נתין שלו.
למרות השיחה הלא נעימה מצידו של צביקה הקשבתי לו בסבלנות ועניתי לו כי אינני מוצא פתרון סביר בדרך הצעתו.
תגובתו של צביקה היתה כי רשת אוטו-דיפו איננה מחלקת מתנות לנזקקים ובכך הסתכמה שיחתנו.
למחרת טלפנתי לשירות הלקוחות של הרשת ושוחחתי עם נציגה בשם מיכל, שהסבירה לי שהפניה שלי הועברה למנהל האזור וסוכם איתו שאקבל מכשיר חדש זהה למכשיר המקורי שרכשתי בתנאי המבצע (זאת אומרת במחיר 380 ₪ במקום 500 ₪ + סט טוויטרים + התקנה) ובנוסף על כך על מנת לפצות אותי בגין הנזק תעמוד לרשותי הנחה של 10% ברכישה הבאה ברשת אייס / אוטו-דיפו ללא קשר למבצע.
עובדה שמנהל הסניף צביקה הסתיר ממני בשיחות הטלפון שלי איתו וגם ציינתי זאת באוזני מיכל.
קיבלתי את הצעתה של מיכל כמחווה של רצון טוב וקיוויתי שבכך תסתיים עוגמת הנפש שלי מהחוויה הנ"ל.
בתאריך 9/12/07 בהגיעי אחה"צ לסניף כפי שסוכם צביקה בחר להישאר במשרדו ושלח עובד מצוות הסניף שטען כי ההסכם שלי עם מיכל נציגת שירות הלקוחות מבוטל ואם אני רוצה לבצע עסקה עליי לקבל את גרסתו החדשה שהינה רכישת מכשיר מתוצרת MXI ששוויו 400₪ במחיר 360 ₪ לאחר הנחה של 10% אותה עליי לממש עכשיו.
נדהם לנוכח הגישה השלילית של מנהל הסניף ושליחו ועזות המצח שהינה בניגוד גמור להסכם שלי עם מיכל נציגת השרות, תשובתי כמובן היתה שלילית ויצאתי באותו הרגע מהסניף, אבל וחפוי ראש כי הפכו אותי ללעג ולקלס.
מלכתחילה רכשתי מכשיר בשווי 500 ₪ במחיר מבצע של 380 ₪ + סט טוויטרים + התקנה, לתת לי מכשיר בשווי 400 ₪ (ללא טוויטרים) הינה הרעה וזלזול בוטה בדרך הטיפול בתלונת לקוח.
בנוסף למכשיר החלופי שהיה עליי לקבל בתנאי המבצע סוכם עם מיכל נציגת שירות הלקוחות שתעמוד לרשותי הנחה של 10% לרכישה הבאה ברשת אייס / אוטו-דיפו ומועד מימושה יהיה לפי בחירתי שלי ולא על פי החלטתו של צביקה מנהל סניף בני-ברק.
במהלך כל חווית הקניה הנוראית הנ"ל, שבה נאלצתי לנסוע 4 פעמים לסניפי הרשת וכל פעם חזרתי בידיים ריקות, זכיתי ליחס מזלזל, פוגע ואף עוין במקרים מסוימים מצוות העובדים ובעיקר ולהפתעתי הרבה דווקא ממנהלי הרשת.
מוצא אני את עצמי פונה אליכם לקבל את כספי חזרה (לא בצורה של זיכוי) ובנוסף פיצוי כספי הולם לנזק שנגרם לי הכולל : בזבוז מיותר של שעות עבודה, הוצאות וזמן נסיעות לסניפים, עוגמת נפש ועלבון.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה