פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב והטעיית לקוחות נושא התלונה:
נהרדע צחי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל זומנתי לאוטו דיפו להתקנת דיבורית לרכב חדש ע"י חברת אורנג'.
ביקשתי לא לנקב את הרכב אז התקינו פחית ברזל .
בסיום נתבקשתי לשלם 50 ש"ח עבור הפחית
הסברתי שלא הודיעו לי שהפחית בחיוב אוליי לא הייתי מסכים לשלם.
ניסיתי לבצע את החיוב ע"י חיוב החשבון הסלולרי ,נאמר לי שזה שייך לחנות ולא לאורנג'.
כשניסיתי להשתמש בשובר הנחה בסך 10 ש"ח שקיבלתי שעה קודם לכן כנגד קניה בסך 50 ש"ח סרבו בטענה שזה לא עבור 50 ש"ח מהתקנה.
הוצאתי תו שי ע"ס 100 ש"ח נאמר לי שיוכלו לתת לי זיכוי ולא תו או עודף
בלית ברירה הוצאתי כסף מזומן וביקשתי חשבונית ידנית לא חשבונית מודפסת על נייר כימי שנמחק תוך יומיים לדברי הקופאית זה מה יש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש לקבל 50 ש"ח חזרה פתרון נדרש :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - רכזת פניות הציב שם ותפקיד:
מברור שערכנו נמצא טופס QC - בקרת איכות התקנה הממלוא ע"י המתקין לפני תחילת העבודה ושעליו מאשר הלקוח את ההתקנה ולצידו אף מצויין המחיר.
תגובה:
שביעות רצון לקוחותינו היא מעל הכל עבורינו,לכן הוחלט להחזיר ללקוח עלות התקנת הפלח - 50 ש"ח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה