|
|
|
|
|
|
התיחסות לקויה ללקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 14 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
כתובת: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך שצינתי ניגש בעלי לחנות אוטו דיפו בחוצות המפרץ אשר מוכרים בה דברים לרכב הוא רצה לרכוש מוצר מסויום ושאל את המוכר שהיה במקום על כיסוי הגה עם יש משהו במבצע המוכר ענה בחוצפה לבעלי במילים אלו מה אתה מתקמצן על האוטו שלך? בעלי ענה לו שזו לא מדובר בקמצנות אלא לדעת עם יש מבצע ואולי לחסוך בכסף
המוכר ענה לו באגרסיביות שאם לא נאה לו שיקנה במקום אחר לצערי לא היה למי לפנות ולומר על התיחסותו של אותו עובד מלבד קופאית אחת שהיתה במקום ושאלה מה קרה ואחרי שבעלי ענה לה וסיפר לה היא אפחלו לא התיחסה אנו רואים בזאת מעשה מכוער ומבקשים התיחסות לבעיה הזאת
אנו קונים בקביעות במקום הזה ומהיום והלאה לא הכנס יותר מבקשת התנצלות
ופיצוי על עלבון ועוגמת נפש
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות מהעובד. התנצלות מהההנהלה תנזיפה רצינית בעובד ופיצוי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|