|
|
|
|
|
|
הטעיה בפרסום ויחס גרוע של שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
נשר יעקב |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בן ציון גליס פ"ת |
כתובת: |
ראשון לציון מערב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחוברת פרסום חנוכה הופיע רדיו דיסק לרכב של פיליפס בתצלום הופיע דגם
שייש לו קישורית בלוטוס וחיבור SD ביקשתי את הרדיו דיסק שמופיע בחוברת
בפועל הותקן רדיו דיסק אחר ללא התכונות האלו לא שמתי לב בהתקנה כי המכשירים דומים לאחר ששמתי לב פניתי לשרות לקוחות באינטרנט למחרת פנתה אליי תמי מנהלת שרות הלקוחות שהבעיה שאני הוטעתי ברכישה לא עניינה
אותה אלא רק הצורך לומר לי שבגלל שבסוף החוברת כתוב שהתמונות להדגמה
אוט דיפו מכוסה וזה הדבר היחיד שעניין אותה
אם זה להדגמה למה לא טרחו להגיד לי את זה כשבקשתי את המכשיר שבחוברת
לאחר מכן שלחתי מייל זועם וציינתי שלא בצעתי את הקניה בשוק אלא באוט דיפו
למחרת נהלכתי למשרדי החברה הופנתי לתמי וכשהבנתי שהאשה הזו לא מעניין אותה הלקוח בקשתי ממנה לדבר עם מנהל מעליה היא סרבה בכל תוקף
ומכאן והלאה יכולתי רק לדבר ללמפה כנראה שהם מבינים רק פניות צעקניות
והייתי מצפה שגורם בעל סמכות באייס יטפל במקרה
תודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
"שרות לקוחות" לא ביזוי לקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|