שירות ויחס לקוי ביותר. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
אוטו דיפו ביל"ו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך: 6/1/2010 רכשתי זוג משענת DIVX מסך +ראש 7+ זוג המסכים הנ"ל תפקדו כמו שצריך עד לפני כ- חודשיים כאשר אחד המסכים הפסיק לקרוא דיסקים.
מאז אנו נוסעים הלוך ושוב באין ספור פעמים על מנת לקבל שירות עבור המוצר שרכשנו. הערימו עלינו קשיים מלכתחילה, כאשר נאמר לנו כי המסך עצמו ילך לתיקון, ולא כל כך הסכמנו כי זהו מסך חדש שבקושי השתמשנו בו.
לאחר זמן מה, בערך כחודש פנינו שוב לסניף והפעם הבאתי עימי את המסך לתיקון המסך נשלח לתיקון ב-22/6/2010 וחזר מתיקון ב-4/7/2010 כאשר ביום שישי האחרון נסענו לבדוק אם אכן המסך עובד וקורא דיסקים אך לשווא גם התיקון של המסך לא עזר הובטח לי באותו היום ע"י מר גיא אבגי כי תוך יומיים אקבל מסך חדש, התקשרנו שוב לסניף והתברר כי לא קיימת הזמנה כזו וכי מר אבגי נמצא בחופש, לא קיבלנו מענה מתאים מהגורמים הרלוונטיים וכי תמיד נעננו בשלילה כי מר אבגי יכול לעזור במקרה זה.
אני רוצה להבין כי אם מר אבגי לא נמצא בסניף במסגרת עבודתו אז לא משאירים הנחיות כמו שצריך, או לחילופין אין מי שיחליף את אותו מר אבגי שאמור לתת מענה ללקוחות מסוג זה ?
יש לציין, כי אנו מגיעים כל פעם לסניף מאזור הדרום משהו שמקשה עלינו מאוד הן מבחינת בזבוז דלק והן מבחינת זמן.
|
בזבוז זמן, ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מסך חדש במיידי, ופיצוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|