פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בהתקנת חיישני רוורס לרכב נושא התלונה:
קורן עמי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
מתחם שפיים כתובת:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב23/01/11 לאחר תאום טלפוני הגעתי לסניף אוטודיפו בשפיים להתקנת חיישני רוורס ברכב מסוג פולקסווגן ג'טה 2008.
משך ההתקנה כ-2וחצי שעות בפעם הראשונה.
ממצאים שנתגלו תוך כדי ההתקנה,
1.סימני אצבעות (לכלוך/שחור) לאורך הקורת והתקרה (צבע פנים הרכב שמנת)
2.משיכה של התקרה ע"מ להשחיל חוט, התקרה לא חזרה למקום.
3.פירוק כיסוי תא המטען ע"מ להגיע לחיבורי חשמל גם לא חזר למקומו.
4.פירוק גומיית דלת תא המטען (בלי פירוק הגומייה, כיסוי תא המטען אינו נשלף) גם לא חזר למקומו.
5.בסיום ההתקנה נבדק תקינות המוצר, נבדק על ידי יחד עם המתקין ונמצא תקין.
בקשתי מהפקידה לשוחח עם מנהל הסניף בכדי לקבל טיפול עבור כל הנזקים והופנתי לשירות לקוחות טלפוני.(מנהל הסניף לא נכח במקום).
לאחר נסיעה קצרה הדלקתי אורות ולפתע נדלקה גם נורת הזהרה בלוח המכוונים (נורת תקלה).
חזרתי לאוטודיפו הצגתי את הבעיה והוסבר לי שאין הנחיה לבדוק תקינות המוצר עם אורות דולקים.
שוב פירוק של תא מטען, גומיה ופלסטיקה. נמצא שהחיבורים אינם נכונים בהתאם לחוברת המצורפת לערכה, עוד שעה וחצי נוספת של עבודה על הרכב (בפעם שנייה).
המתקין רצה לבצע קידוח בגוף הרכב לטובת הארקה, התנגדתי כי ישנו כבר הכנה מוכנה לארקה (מין בורג הפוף המצריך פתיחת אום ליפוף הארקה לבורג וסגירתו).
בסיכומו של עיניין, כתבתי מכתב לחברה (מכתב ארוך) עם כל השתלשלות המקרה וקיבלתי מכתה חזרה שבו צויין שאכן ההתקנה לא בוצעה כראוי ובשורה התחתונה,ציטוט "אני מודה לך על פנייתך ומקווה כי תבחר להעניק לנו הזדמנות נוספת לשרתך בעתיד." האם כך חברה גדולה ומוכרת צריכה להתנהל מול לקוחות?
לדעתי חווית שירות ממש לא מקצועית.


עוגמת נפש סוג הנזק :
תשלום עבור התיקונים והתנצלות פתרון נדרש :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה