פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיגים פגומים ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב 29.4.11 הכנסתי את הרכב למוסך בעקבות רעש ונאמר לי שהרעש הוא בגלל הצמיגים ושאפנה למקום שממנו קניתי את הצמיגים.
את ארבעת הצמיגים שברכבי מסוג good year רכשתי ב- 3/11 בסניף אוטו דיפו בחוצות המפרץ.
אציין כי קניתי את הצמיגים בסניף חוצות המפרץ אך כיום מתגורר אני ברחובות ולכן פניתי לסניף הקרוב למקום מגוריי, סניף בילו ברחובות.
ביום 9.5.12 פניתי לסגן מנהל הסניף ברחובות- רועי וספרתי לו את הסיפור כאמור ואף הראיתי לו את המסמך מהמוסך שמאשר את דבריי.
רועי, שבמקום לתת פתרון לבעייתי אמר לי: "שאין מה לעשות שעליי לקנות צמיגים חדשים ושאת הישנים ישלחו למעבדה וגם שאלך לאיפה שקניתי את הצמיגים בסניף חוצות המפרץ.
ביום 11.5.12 פניתי לסניף חוצות המפרץ ואחד העובדים (כמדומני זה שהתקין לי את הגלגלים) אמר לי שהמנהל לא נמצא שאבוא מחר והוא יעלו את הרכב על מכשיר כדי לבדוק את הצמיגים.
אכן כך עשיתי והגעתי ביום 12.5.12 ולא רק שלא בדקו את הרכב המנהל לא היה ואמר לי המנהל משמרת (אחמד כמדומני שמו) שהמנהל לא עובד בשבת ואין אפשרות לעשות כלום. כמובן שהתעצבנתי ואמרתי לו אז מדוע העובד אמר לי לבוא. התעצבנתי והלכתי.
ביום 14.5.12 פניתי לסניף המרכזי של אוטו דיפו בסניף ירקונים בפ"ת לסגן המנהל בשם אופיר, סיפרתי לו את כל הסיפור כאמור, והוא ביקש שאשאיר את הפרטים שלי ושהוא יבדוק את העניין מול "מהנדס צמיגים" (פעם ראשונה ששמעתי שיש דבר כזה) ויחזור אליי תוך מס' ימים. כמובן שהוא לא חזר.
ביום 19.5.12 שוב פניתי לאופיר מסניף ירקונים ושאלתי אותו מה קורה? לא חזרת אליי, אז הוא השיב לי שאותו אדם שאמור לבדוק את הצמיגים, לא ניתן להזמין אותו באופן אישי אלא רק אם הוא באיזור של הסניף הוא יכול לקרוא לי להביא את הרכב ואז הוא יבדוק את הצמיגים. למעשה לפי דבריו הבנתי שאני יכול להמתין חודשים.
לי לא ברור איך רשת שמכבדת את עצמה יכולה להרשות לטירטור כזה של הלקוח.
עוד אציין כי העובדה שאף אחד מהסניפים לא טרח להעלות את הרכב לבדיקה ראשונית אלא רק "המליץ" לקנות צמיגים חדשים כאילו מדובר בהוצאה מינורית" וזאת מבלי להסתכל ולברר את מהות הבעיה. זהו תיפקוד רשלני ובלתי מקצועי של עובדים ברשת גדולה.
אני מבקש פיצוי על עוגמת הנפש והטירטור ושיתנו לי פיצוי עבור צמיגים חדשים שממנו יורידו את משך השימוש בהם עד גילוי הפגם בצמיגים.
פיצוי עבור הצמיגים הפגומים סוג הנזק :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה