|
|
|
|
|
|
חוסר מיקצועיות וניסיון טיוח עלוב |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש ספט הגעתי לסניף אשדוד וביקשתי לרכוש מערכת שמע.
באדיבות הציעו לי המומחים מערכת שמע הכוללת מגבר ורמקולים סה"כ שילמתי כ1200 ש"ח.עבור מגבר וזוג רמקולים חיווט והרכבה.
לאחר כמה חודשים הפסיקו הטוויטרים לעבוד מאחר ושילמתי עבורם כ 800 ש"ח
פניתי לסניף והמנהל השיב שאשוב לאחר מספר ימים והוא יחליפם.
עד כאן שרות מעולה אולם כשהגעתי קרא המנהל לטכנאי והתלחש איתו מה
שהחשיד אותו, הטכנאי התחיל העבודה שאלתי אותו לאיזה קומפוננטים הוא מתכוון להחליף וזה ענה שאין לו אישור לקומפוננט שהוא רמקול שאותו רכשתי אלה לטוויטרים רגילים העולים בשוק ביין 15 ל20 שח. כמובן שכעסתי פניתי למנהל ושאלתי מדוע הוא מנסה לרמות אותי וזה ענה שאין אחריות לרמקלים שרכשתי מספר חודשים קודם, למרות שעלו כ 800 ש"ח ואם יש לי בעיה שאפנה למח תלונות של הרשת .
בכעס עזבתי את המקום ופניתי לחשמלאי רכב ע"מ לרכוש טוויטרים אחרים וכשהגעתי הפנה זה את תשומת ליבי לכך שהרמקולים המורכבים אינם מתאימים למערכת המצויידת במגבר ואמר שאין ספק למה הם נישרפו שכן אין הם מתאימים למתח כלומר לא מספיק שעלו מאות שקלים הם לא התאימו מלכתחילה.
פניות למח התלונות של הרשת לא מועילות שכן לרשת יש מח תלונות אולם זו בסה"כ מזכירה אוטומט להשארת הודעות שכמובן אף אחד אינו טורח לבדוק.
לכן חברים כל הרוכש מוצר ברשת זו שם את כספו על קרן הצבי.
ראו הוזהרתם.
|
|
|
|
|
|
|
|
אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|