פרטי התלונה

תלונות קניון גן העיר

תלונות קניונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגביה בקופה של המוצר אינה זהה לתוית. המיקרה חוזר על עצמו במספר פעמים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גן העיר בתל אביב ניו פרם כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-1 לדצמבר 05 רכשתי נ.ט. כשעל התוית רשום 29.95 כבאתי הביתה ראיתי שחייבו אותי ב-34.99 . מסתבר שזו לא הפעם הראשונה על אותו מוצר. לפני כמה ימים רכשתי את אותו המוצר,שאיכותו ניראתה לי אז, שעל התוית רשום 25.95 והם גבו 29.99 . זו חנות שאני רוכש שם הרבה מוצרים מיומם הראשון. מי יודע האם השיטה הזאת היא מנת חלקם של החברה. זו רמאות לשמה ועלינו הצרכנים יש לפעול למגר אותה באופן שהחברה תרגיש את הרמאות הזאת.
אני רוצה להדגיש כי בשיחה עם סגנית המנהלת נמקומית הזמינה אותי לבוא לחנות. כשבאת היא התנצלה והיתה מונה "להחזיר " לי את ההפרש.
אני ראיתי באותו מעמד, קרי בפגישה עם הסגנית כי הם ממשיכים למכור את המוצר עם אותה התוית .
כפי הנראה , אחיזת העינים זה חלק מהעסק. זה שרגלי לא תדרוך למקום זה ברור , ברור גם שאתן לזה מקסימום פומבי.
עלבון סוג הנזק :
בצורה שהחברה תרגיש בכיסה את הרמאות. יש לי רעיון מק פתרון נדרש :

קניון גן העיר שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי - מנהלת שיווק גן שם ותפקיד:
אשמח לדעת באיזו חנות מדובר, מתוך 100 חנויות שיש לנו בגן העיר. תגובה:
אם זו חנות רשת , צריך לפנות לרשת , אם זו חנות פרטית והייתה מוכרת , אשמח דרך הנהלת גן העיר להפנות אותך לבעלים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה