פרטי התלונה

תלונות האגודה לתרבות הדיור

תלונות איגודים

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח לאומי הקים מענה קולי, אין אפשרות לקבל מידע ולא חוזרים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כחודש, ביטוח לאומי מפעיל מרכז מידע שמספרו *6050
המענה הקולי בא להחליף את הפניה הטלפונית למחלקות בביטוח הלאומי. בפועל, זמן המתנה לתשובה ארוך, התשובות שמתקבלות שגויות (לי לדוגמא אמרו להגיע לסניף, כשהגעתי לסניף הסתבר שלא ביקשו ממני כלל להגיע!!) , אין תקשורת בין המחלקות לבין המוקד ובסופו של דבר כדי לקבל שירות צריך להגיע פיזית לסניף ביטוח לאומי, בשעות העבודה.
עובדי הביטוח הלאומי עצמם טוענים כי ידוע להם שעובדי המוקד מטעים את האזרחים.
לא יתכן בשביל לדעת אם פקס הגיע, צריך לחכות שבועיים, לדוגמא. ושניתנות תשובות שאין להם שום קשר למציאות ופוגעות בזכויות האזרחים.
כספי סוג הנזק :
להחזיר המצב לקדמותו או לשדרג את המוקד לרמת שירות נאותה פתרון נדרש :

האגודה לתרבות הדיור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה