פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועה חוסר התנהלות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לכבוד תלונות הציבור
שלום רב,
ברצוני להתלונן על היחס המחפיר והמביש שאני מקבלת מחברתכם אבי - בעל פוליסת חיסכון של חברת אליהו.
התשלום מתבצע אחת לחודש , עבור חודש פברואר קבלתי הודעה שלאת שילמתי את ינואר ועלי לשלם עבור חודשיים , התקשרתי אינספור פעמים לחברתכם
ע"מ להגיד להם שיש להם טעות ובידיי אסמכתא לכך , ואני אמורה לשלם עבור חודש פברואר בלבד , העבירו אינסוף פעמים בין מוקד הראל ליחידת אליהו משמע הייתי כדור פינג פונג.
כשלבסוף הצלחתי לדבר עם מישהו בכיר מיחידת אליהו והוא ראה כי באמת שלימתי וכי יש להם טעות ,אבל אין מה לעשות כי צריך לשלוח ספח חדש על סכום של חודש פרבואר בלבד
הוא אמר לי לפנות להראל על מנת להוציא ספח מתוקן , פניתי להראל והראל מפנים חזרה לאליהו , יד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה אני עוברת את מסע ה "ויה דלרוזה" מה עלייי לעשות עם עוגמת הנפש העצבים והתיסכול שאני מקבלת
מחברתכם , בנתיים הפוליסה נכנסת לפיגור וחודש הבא אני אצתרך לשלם סכום כפול
אבקש ליצור עימי קשר בהקדם ,
כל חודש אני כותבת מכתבים והבעיה לא נפתרת

עללבון סוג הנזק :
החזר בדמי הניהול/ ביטול פוליסה פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה