פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה בשירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבא הלל 3, רמת גן, 5211802 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כבר שבועיים וחצי שאני מנסה להשיג את שירות הלקוחות כדי לקבל מידע האם קרן הפנסיה שלי פעילה ומידע נוסף על הקרן, אך אינני נענה כלל וכלל, ונזרק לללולאה של מענים קוליים שרק נמשכים ונמשכים עד שאני פשוט מתייאש. זה התחיל מכחמישה התקשרויות בימים שונים ובשעות הבוקר-צהריים למספרי הטלפון של הראל, המשיך ב'אנא פנה אלינו דרך האתר' מיליתי את הפרטים באתר של הראל ואמרו ש'תוך שבעה ימי עסקים נחזור אלייך', חיכיתי שבוע ויומיים. לא חזרו. לאחר מכן התקשרתי ונאמר לי כי עליי לחכות 48 שעות עד לנציג. חיכיתי 48 שעות ולמעשה עד לזמן כתיבת תלונה זו אני עדיין מחכה. אני צריך לתת מידע לגבי קרן הפנסיה שלי לעו"ד שמחכה לי כבר למעלה משבועיים. אשמח אם תוכלו לעזור לי לפחות לארגן את המידע לגבי קרן הפנסיה כי אני כבר התייאשתי מלחכות להם. תודה!!

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה