|
|
|
|
|
|
שירות מזלזל במחלקת הפנסיה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי ארנון ***,
אני מטפל בכל ענייני תביעת הפנסייה של אבא ז"ל עבור אמא שתחיה.
העניין נמשך כבר למעלה משנה!! הייתה לאבי גם קופת גמל אצלם והנ"ל השתחררה ללא כל בעיות לפני כ10 חודשים.
כל פעם נדרשים עוד מסמכים חדשים! שלא מודיעים עליהם מראש ואז כאשר אני שולח במייל או בפקס מודיעים לי ע"י נציגי שירות שלא קיבלו... מה זה הצחוק הזה.
גוררים את העניין ללא סוף ולממשיכים לענות יתומים ואלמנה! ואין לזה סוף
אשמח אם תבררו מדוע העניין נמשך ללא סוף ותעדכנו אותי
תודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הראל חברה לביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|