פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גמלת סיעוד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבי, לוי מכלוף, עבר אירוע מוחי לפני כ-4 שנים ומצבו הדרדר במהלך השנים עד שעתה הוא במצב סיעודי קשה מאוד על כל הכרוך בזה. החודש הוא אושפז פעמיים בשל נפילות.
ביום 22.6.16 הגשתי בקשה לגמלת סיעוד וביום 29/6/16 הגיעה ד"ר אורלי ברק מטעם חב' דקלה, לבדיקת המצב. בסיום הבדיקה היא הודיעה שאבי זקוק לטיפול והשגחה של 24 שעות. ביום 6.7.16 אושפז אבי שוב בעקבות נפילה ושוחרר ביום 12.7.16 כאשר המצב שלו קשה עוד יותר ממצבו בעת ביקורה של ד"ר אורלי ברק. הוא אינו זז כלל מהמיטה, הוא דמנטי לחלוטין, לא מתקשר עם הסביבה, איבד שליטה על הסוגרים ונזקק לטיפול והשגחה צמודים מאוד.
הוצאות הטיפול באבי שזקוק לטיפול והשגחה של 24 שעות הן גבוהות מאוד ולכן אנו זקוקים לגמלת הסיעוד בדחיפות. לאחר אינספור שיחות עם חברת דיקלה, ענתה לי היום חופית, כי התביעה תארך זמן מפני שהם בודקים חומר בארכיון!!! כאשר ביקשתי לברר במה דברים אמורים, ענתה חופית שאין באפשרותה לתת יותר הסברים וזו התשובה של החברה.
כספי סוג הנזק :
אישור מיידי של הגמלה והעברת הכסף!!! פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה