|
|
|
|
|
|
שיבווש החזר על הטיפול שיניים |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום .
אני פונה לגבי תביעות שיניים .
1) מוקד טלפוני של ביטוח שיניים של הראל אף פעם לא עונים ולא חוזרים לטלפון . פשוט נורא !!! וגם שפניתי דרך אינטרנט אף אחד לא חזר אליי.
2) בעבר הייתי מבוטח מחברת "מוטורולה " וכרגע אני מבוטח דרך "סופר פארם" , דרך העבודה של אשתי .
לכן משום מה , כנרא כדי למשוך החזר טיפול , "הראל" שולחים לי תשובה ש"תביעה נדחה בגלל שפוליסה לא בתוקף "
למרות שכבר כמה פעמים פניתי אלהם והסברתי את זה וגם מציין בדואר שתביעה היא דרך פוליסה "סופרפארם" . "הראל" ממשכים לשייך אותי לביטוח של "מוטולה" שכבר לא פעיל ולסרף להחזר.
יש לי תחושה חזקה ש"הראל" עושה את זה בכוונה כדי ליעיש את לקוח ולא לשלם החזר
אני דורש מ"הראל" לסדר את העניין פעם אחד ולתמיד ולהחזיר לי את הוצאות הטיפול שהגשתי לאחרונה ודחתם אותם. דווקה תשלומים של הביטוח חברת הראל יודעת לקחת מהמחשבון הנכון .
תודה
ארתור שימחייב
0585684029
|
ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
סידור בעיה של הבילבול בפןליסות והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הראל חברה לביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|