פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבות מחשבון הבנק. נושא התלונה:
ביקסנשפנר משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כן, זה קורה לכולם.

נכנסים לחשבון הבנק ומגלים שחברת הביטוח, האינטרנט או כל חברה ממוצעת אחרת שמכבדת <רק> את האינטרסים שלה גבתה סכום כזה או אחר ללא שום אישור או בדיקה מולך.

אז... הפעם זה עם הראל. 46.83 ש"ח.
לפני חצי שנה זה היה עם AIG ע"ס 85 ש"ח.
זה אמנם "מעט" כסף אבל כסף שנגנב. אין מילה אחרת לתאר את זה.
זו לא טעות וגם אם כן - על טעויות משלמים.
מוזר שלכל חברה בימנו אנו יש איזשהו חודש בשנה שבה היא טועה.

הפתרון שביקשתי הוא החזר כספי.
אבל אם להיות ריאליים... באמת באמת להיות ריאליים - הדבר צריך ומחוייב להיפתר בחקיקה הקובעת שדין כסף שנגבה ללא הצדקה הוא כדין גניבה.

נראה אותם אז טועים פעם בשנה עבור כל לקוח.

לא ייתכן שאם אני מצטרף לביטוח אז אני אהיה מחוייב לבדוק מעתה ועד לסוף חיי את החשבון החודשי מחשש שיגבו ממני סכומים בלתי מוצדקים בעליל. כנ"ל לגבי סלולרי, אינטרנט, כבלים וכו'... ככה זה היום וזה ימשיך ככה עד ליום שבו ייחקק החוק הזה.

המצב כרגע הוא זלזול מוחלט בלקוח ובחשבון הבנק שלו לטובת האינטרסים של החברה. עוד לא מצאתי מקרה של טעות שבו נגבה פחות כסף. זה תמיד יותר וזה תמיד קורה פעם בשנה. הם לא יכולים לעקוב ולמנוע מטעויות לקרות - שיעבדו בחינם ולא יגבו כלום.

מבחינתי, עוד נושא שחייב לבוא בטיפול הוא הסכמי התקשרות.
אם שילמת על ההתקנה ואתה משלם כל חודש על שימוש אין שום סיבה בעולם שתצטרך לשלם קנס במידה ואתה לא מעוניין יותר להמשיך. זו חוצפה! כנ"ל לגבי המרדפים שלקוח ממוצע צריך לעשות לפני שמנתקים אותו - זה לא קורה תוך 5-10 דקות ואם תשאלו אותי צריך לקום גוף ממשלתי שאחראי על הנושא. שיענה תוך 5 דקות וינהל את העניינים האלו מול החברות המדוברות. לא ייתכן שאני צריך לרדוף אחרי HOT בשביל להתנתק במשך חודשיים שלמים, אם לבקשת התחברות הם עונים תוך 5 דקות ומתייצבים תוך יום אין שום סיבה שבעולם שאני אצטרך לחכות שעות על הקו ע"מ להתנתק ועוד מספר ימים בהם אני אהיה מחוייב בחשבון עד שיטרחו להגיע.

לא יכולים לעמוד בזה...? שיאפשרו התנתקות דרך טלמסר.
אבל מה... מהאינטרס שלהם שיתאפשר להם לנסות לשכנע אותך אחרת...
אז ימשיכו להידפק אלו שלא מעוניינים יותר בהם. הרי מה אכפת להם...?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וחקיקת חוק! פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה