פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מה לעשות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
07/01/2007

שלום רב

בסביבות חודש אוגוסט עשיתי תאונה עם הרכב.
כמובן שיצרתי קשר ,שוחחתי , דיווחתי , פיקססתי וכל מה שהייתי צריך.
לאחר זמן מה הגיע מכתב בדואר בו נמסר לי שהצד השני , הנפגע תובע את חברת הביטוח שלי ועדיין לא דווחתי על התאונה.שוב יצרתי קשר ,שוחחתי , דיווחתי , פיקססתי וכל מה שהייתי צריך.
בזמן זה גם תיקנתי את הנזק ברכב שלי שעומד על 700 ₪ אותם הובטח לי שינכו מן ה960 וכל מה שעלי לעשות זה לשלוח חשבונית בצירוף תמונות הנזק לרכב שלי.כמובן ששוחחתי , דיווחתי , פיקססתי וכל מה שהייתי צריך.
לאחר זמן מה אני מקבל בקשה לתשלום מאסנת זמר טוב ע"ס960 ₪ ולא 260 שהם הסכום הנכון לאחר ניכוי 700 השקלים , עלות התיקון של הרכב שלי.
שוב יצרתי קשר ,שוחחתי , דיווחתי , פיקססתי וכל מה שהייתי צריך.
לאחר זמן מה אני מקבל בקשה נוספת לתשלום מאסנת זמר טוב ע"ס960 ₪.
יצרתי קשר עם אסנת שאמרה לי לשלוח בדואר את החשבונית+תמונות הרכב שלי וכך עשיתי.
לפני מספר ימים אני מקבל לביתי , בדואר רשום , "התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים" בה אני נדרש לשלם , לא להאמין , סוף סוף , 260 ₪ אלא שבתוספת 100 ₪ הוצאות (?).
יצרתי קשר עם אסנת והסברתי לה שכל אותה תקופה , אני רדפתי ,צלצלתי , פקססתי ושלחתי בקשות לעדכון הסכום לתשלום וכיצד ייתכן הדבר שכעת , משהראל חברה לביטוח נזכרה לעשות את הדבר הנכון , אני נדרש לשלם 100 ₪?
אסנת ענתה לי בחוסר סבלנות ובגסות רוח שאין מה לעשות ועלי להתקשר לאותו עו"ד , חנן , שחתום על ה"התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים".
הסברתי לה שאינני יכול להיות משולח בכל פעם מבעל תפקיד לחברו בחברה ובסה"כ אני רוצה שתישלח דרישה מעודכנת לתשלום ,ואם אפשר , לא בצורה של "התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים" כי אני הוא זה מעונין לשלם אחרי הכל.
כמובן שהיא דחתה אותי בדרכה הקרירה.
לא נותרה לי ברירה אלא לבקש לדבר עם המנהל שלה , אילן.
אילן צעק עלי ואמר לי אני הייתי צריך לשלוח את 260השקלים בצירוף התמונות עוד לפני שעודכנה הדרישה לתשלום.הסברתי לי שהייתי חייב את הדרישה המעודכנת לתשלום לפני כן אך ללא הועיל.הוא הטיל את כל האחריות על כתפי ושלח אותי לאישה בשם יסמין שלטענתו , מרכזת את נושא החובות.
בשלב זה אני שואל האם עלי להתקשר לחנן , כפי שאסנת אמרה או לאותה יסמין?
או אולי , שיכול להיות שנוח לאותם בעלי תפקיד לשלח אותי מעליהם מבלי שקצת ינסו בעצמם והם ימצאו פיתרון?
כמובן שגם אותה יסמין לא הייתה זמינה כך שנפתרה לי הדילמה.
בשלב הזה יצרתי קשר עם מלי ממחלקת תלונות הציבור
וגם היאבקשה ממני לשלוח מכתב.
ושוב נתנה לי מספר טלפון של מישהי שלישית.
אז אם מי אני באמת צריך לדבר?
כמובן שגם הבעיה הזו נפתרה לי כי המספר שנתת לי היה תפוס.
אסכם את מכתבי.
1.מדוע לא יכלו אסנת או אילן לברר בעצמם את העניין מול אותן אושיות איתן הם הנחו איתי ליצור קשר?
2.אל מי מבין שלשת בלי התפקיד עלי , באמת , להתקשר ?
3.מה לעשות כשאותם בעלי תפקיד אינם עונים?
4.מדוע היו צריכים אסנת זמר טוב ומנהלה אילן לדבר בכזו גסות?
אני , כבר שילמתי בבנק את 100 השקלים הנוספים למרות שאין בכך צדק.
אבל תחושת ההשפלה והעלבון לא עוזבת אותי.

בכבוד רב,
+עלבון סוג הנזק :
החזר 100 ש"ח לחשבון הבנק שלי פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה