פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיזוז לא מוצדק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביטחתי רכב מקיף מציבושי 1999 ובידי פוליסה בהתאם,אך מה רבה הפתעתי כאשר רכבי נגנב קיבלתי פיצוי לאחר טרטור והתכתבות עם פניות הציבור שלהם ,קיזזו עקב ק"מ גבוה[כ230000]וכמו כן השתתפות עצמית וה ה פ ת ע ה טענו שקוד הדגם שהזרימו היה ידני ולא אוטומטי לאחר מריבה גדולה קיבלתי עבור האוטומטי אך קיזזו שוב כ-1300 שח בטענה שהייתי צריך לשלם ביטוח יותר גבוה כי הם טעו במפר דגם איזו חוצפה אני מחזיק בידי תעודת ביטוח שכתוב רכב אוטומטי ושולם עבורו עד האגורה כפי שנתבקשתי על ידי חב הביטוח, האם אני אמור להתמצא במספרים וקודי דגם??? אנישילמתי מה שהתבקשתי לאחר שעשיתי סקר ותאם לי.
שנית איך היום מחייבים אותי כמעט תוספת לביטוח כ% ומסרבים בכלל להתייחס זה טיבה של חברת ביטוח שנים אני מבוטח בביטוחים דרכם ללא תביעות ובנוסף גם רכב זה בוטח מספר פעמים האם מנסים איך להתחמק מתשלום הרי זו בושה שאין עליה סנקציות מטעם המפקח ואז מתנהגים ושיטת מצליח. כי הכסף בידיהם ואתה תלוי בחסדיהם.
כספי סוג הנזק :
גם קבלת כל הקיזוז שבעיני לא חוקי גם התנצלות על עוגמת הנפש והטרטור שגרמו לנו כבר מספר חודשים שמנסים למרוח ולהתחמק מתשלום כחוק פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה