פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב שיטתי בשחרור כספי קופת גמל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אבא הלל, 3 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
על אף פנייה יותר מחודש מראש בה נאמר לי כי "לא ניתן לטפל בפנייה יותר משבועיים ממועד הפדיון", בשיחה זו ובשיחה העוקבת אשר במסגרתה ניסה סוכן החברה שוב לשכנע אותי שלא לפדות את הקופה לא נאמרו לי הפרטים אשר עתידים היו לעקב את ביצוע התהליך (מה הם המסכים אשר חובה לצרף לבקשה, ניתן לקבל אישור לקבלת פקס בטלפון ייעודי, פדיון הכסף לא מתבצע בין כה בתחילת אפריל אלא רק כעבור שמונה ימים (מסיבה לא ברורה).
ב11.3.13 שלחתי את הפנייה לשחרור הכספים בפקס,
ב21.3.13 התקבל בביתי מכתב לא רשום בו מודיעה חברת הראל כי לא הגיעו כל המסמכים מנדרשים לצורך השלמת הטיפול (זאת על אף שאלו נשלחו כולם בפקס ב11.3.13.
באותו יום 21.3.13 שלחתי שוב את המסמכים, בצירוף בקשה לקבל אישור על הגעת המסמכים. אישור כזה לא הגיע.
רק לאחר יצירת קשר טלפוני עם נציגי שירות לקוחות ב2.4, התברר לי כי הגיעו ב21.3 המסמכים וכי הראל לא יפדו בכל מקרה את הקופה לפני ה8.4.13
טיפול הוגן מצד שירות לקוחות פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה