פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פדיון פצויים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד הנהלת
חברת ביטוח "הראל"
מולדימיר אסטרין
ת.ז 309796779

הנדון: פדיון פצויים.
אני אסטרין ולדימיר ת.ז 309796779 פניתי בתאריך 30.04.2013 לחברתכם לפדיון פצויים,
ושלחתי את כל הטפסים.
לאחר כמה ימים כשהתקשרתי לבדוק את תקינות המסמכים נאמר לי שהכל תקין.
אחרי 30 יום כשהתקשרתי לבדוק את הסיבה לאי הכנסת הכסף לחשבון
נאמר לי שטופס 161 שלי לא תקין.
ההפרש בין הסכומים שמופיעים בטופס והסכום שמגיע לי הוא בסביבות 100 ₪ .
אמרתי שעל ההפרש הזה אני מוכן לשלם מס הכנסה.
היום בתאריך 24.06.2013 דיברתי עוד פעם עם נציגת שרות שלכם והיא שלחה לי טופס
שאני צריך למלא.
אף על פי שהתקשרתי אחר הצהריים לבדוק את תקינות המסמך הסבירו לי שהמסמך הזה לא רלוונטי.
ביקשו ממני לשלוח עוד מכתב שבו אני מודיע כי ידוע לי על גביית מס על ההפרשים.
עקב אי מקצועיות והטעייה מצד הנציגים בחברתכם נגרם לי נזק כבד.
אבקש מכם להודיע לי מיידית על טיפול בפדיון הפצויים שלי ועל דרך הפעולה למניעת מסירת מידע מוטעה.
אני משאיר לעצמי את הזכות לפנות לגורמים רלוונטים ( משפטים, תקשורת וכו' ).
אני שוקל בכובד ראש לעזוב את חברתכם לחלוטין בעקבות הסיפור הזה.
ולדימיר אסטרין
24.06.2013
כתובת: קרית ביאליק מימון 1/11
פלאפון: 050-8854125
העברת כסף לחשבון מידית פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה