פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע לפנייה בבקשה לביטוח רכב פרטי נושא התלונה:
לוי סוזי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש דצמבר 2012 פניתי לחברת הראל דרך מוקד שירות הלקוחות.
ההמתנה על הקו למענה היתה ממושכת (מעל שעה), לכשנעניתי העברתי לבקשת את הטפסים הנדרשים וביקשתי לבטח את רכבי שמועד הביטוח אמור לפוג בעוד כשבועיים... במהלך השבועיים הללו התקשרתי מידי יום לוודא הגעת המסמכים ולבקש הצעת מחיר בהתאם לפרטי הרכב המבוקש ומלבד זה שהמתנתי שעות ממושכות על הקו, לא קיבלתי מענה להצעת המחיר, העבירו אותי מנציג לנציג עד שהתייאשתי והחלטתי שלא לבטח את הרכב דרכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בכתב והסבר מדוע טרטרו אותי במהלך שבועיים כשבחברה אחרת נעשה הביטוח תוך יום עבודה 1 פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה