פרטי התלונה

תלונות אניגמה

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת לתקשר עם המשרד, אי מענה לטלפונים ויחס מתעלם נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' בן-גוריון 30 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
המכון הנ"ל מנוהל על ידי הפרופסור איריס מנור, פסיכיאטרית המתמחה באבחון וטיפול בבעיות קשב, ריכוז והיפראקטיביות.בפניותינו למכון נתקלנו ביחס מ-א-ד לא מקצועי מצד המזכירות (2 מזכירות), שנטען שהן חדשות, בהתעלמות מוחלטת מצד הממונה עליהן (היא אינה מחזירה טלפונים למרות בקשות חוזרות ונשנות מצדינו לשוחח עימה וכשכבר סוף סוף עמדנו לידה פנים אל פנים וביקשנו לדבר עימה לא יותר משתי דקות, לא נענינו) ובאי מענה לטלפונים באופן עקבי. התקשורת היא דרך מענה קולי כשבממוצע חוזרים אלינו ב20% מהמקרים. בשל חוסר יכולת לדבר עם המשרד התקשינו מאד לתאם פגישות, לקבל מידע וכו'. הזמן שהוקצב לנו היה מינימאלי ולא שניה מעבר למה שנראה בעיניהם כנחוץ. עלינו לציין ששלמנו כסף טוב מאד עבור השירות ונראה לנו תמוה מאד היחס של המכון, שהוא מכון פרטי. אנו שני אנשים משכילים ולא "נודניקים טיפשים". עלינו לציין שלאחר שסיפרנו את הקורות אותנו לרופאת המשפחה היא הזדעזעה וטענה שלא תפנה עוד מטופלים למכון זה.

על מנת להיות הוגנים נציין שהטיפול של הצוות המקצועי (המאבחנים) היה מצויין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הוקעת היחס שלה בפומבי ומניעת אנשים אחרים להתפתות ו פתרון נדרש :

אניגמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה