פרטי התלונה

תלונות פרדס חנה כרכור

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות לתושב במועצה המקומית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת הפסח רציתי להיפטר מכמה מכשירי חשמל גדולים שכבר לא שירתו אותי (מכונת כביסה, תנור אפיה ומדיח כלים). זכרתי שבזמנו קיבלתי מהמועצה הודעה באילו ימים מותר להוציא גרוטאות מסוג זה לרחוב -אלא שלא שמרתי את ההודעה.

כדי לדעת מה לעשות עשיתי את ההגיוני מכל: התקשרתי למוקד 106 - שם רשמו את הודעתי והבטיחו שמישהו יחזור אלי.
מאחר ולאחר יומיים אף אחד לא חזר - התקשרתי אליהם שוב וקיבלתי את התשובה הבאה: "אנחנו רק מעבירים את המידע הלאה ולא עוקבים מה קורה איתו. נעביר את הודעתך שוב - אבל את יכולה להתקשר לאגף שפ"ע ולברר בעצמך" .
התקשרתי ועם המזכירה של ראש המועצה שלא ידעה לתת תשובה והעבירה אותי למזכירה של אגף שפ"ע. משלא קיבלתי תשובה ברורה חזרתי אל מזכירת הלשכה שהבטיחה לברר ולחזור אלי (כך גם ענתה המזכירה של אגף שפ"ע). סך התשובות שקיבלתי היו: "כנראה שמפנים ביום ג'", "לא ברור אם כל שבוע" "נחזור אלי ונודיע לך בדיוק" וכדומה. בקיצור: מישהו, מתישהו יחזרו אלי ויגידו לי.
מאחר ולא קיבלתי שום תשובה ברורה וכל ההבטחות לחזור אלי לא התממשו שלחתי הודעה בפורום של פרדס חנה כרכור (http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-3074-17985-147,00.html) בתוך יום קיבלתי תשובה מאחד הגולשים שנתן את מספר הטלפון של האחראי.
התקשרתי אל האחראי (מאיר) שענה ברצון רב, הנחה אותי מה לעשות ואכן בתוך שלושה ימים הגרוטאות סולקו.
התלונות לטיפול:
א. מאחר והאחראי מועסק (כנראה כקבלן) על ידי המועצה - מדוע אף אחת מהפקידות במועצה (מזכירת הלשכה של ראש המועצה, מזכירת אגף שפ"ע) אינה יודעת לתת תשובה פשוטה לשאלה כיצד נפטרים מגרוטאות?
ב. בשביל מה צריך את מוקד 106 אם כל מה שהם עושים זה להעביר את המידע הלאה ולא טורחים לבצע מעקב כפי שמובטח באתר המועצה? באתר המועצה כתוב שתפקיד השירות: המוקד העירוני: המוקד עומד לשרותכם בכל הקשור לפינוי פסולת, הדברת יתושים, נקיון בשטחים ציבוריים, טיפול בעצים שבורים .ובמפגעים בטיחותיים....הדוח מועבר בחזרה למוקד כדי שהתיקון יעודכן במחשב... בכל נושאי פינוי האשפה ותלונות הצבור על אי נקיון סביב המכולות, המוקד עובד מול החברה הכלכלית ומול הנהגים בשטח לפי אזורי הפינוי... .יודגש כי תפקיד המוקד הוא לקבל ולרכז את פניות התושבים, להעבירן למחלקות ולאגפים לביצוע ולעקוב אחר הטיפול. תלונות חוזרות מופנות בדוח מרוכז ישירות לאגפים לקבלת הסברים. ! המוקד אינו משמש זרוע ביצועית בפני עצמו).
על פי נסיוני מוקד 106 לא עושה אף אחד מהדברים הנ"ל.
ג. מדוע אין תשובה במוקד 106 בשעות אחר הצהריים אם מתקשרים מהפלפון?
ד. אם יש שירות 106 - משאינו יעיל - מודע ממשיכים להפעיל שירות זה שעולה בוודאי כסף רב למועצה?
ה. יש פורום באתר המועצה. ניסיתי להיכנס לשם כדי לבקש מידע. התבקשתי להירשם. הובטח לי שאקבל מידע במייל שלי שאני אכן יכולה להיכנס לפורום (שגם הוא כנראה מיועד רק ליודעי ח"ן ויודעי דבר ומקורבי שלומינו). עד עכשיו לא קיבלתי אישור במייל. לא פלא שבפורום ההוא יש בערך 10 הודעות. אם כך - מי צריך אותו בכלל? http://www.pardes-hanna-karkur.muni.il/modForum/default.asp

ועוגמת נפש סוג הנזק :
תשובות מראש המועצה על התפקוד של פקידיה פתרון נדרש :

פרדס חנה כרכור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה