פרטי התלונה

תלונות קרלטון נהריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון לא מסודר ולא נקי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגעתון כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך ה- 04/09/2014 הגעתי עם אישתי למלון קרלטון נהריה.
כשבוע לפני ביצעתי הזמנה לתאריכים 04/09/2014-06/09/2014, בעת ההזמנה ביקשתי חדר בקומה גבוהה עם נוף לכיוון הבריכה או הים (המלון הינו עירוני אך בקרבת החוף).
הגענו למלון ב 04/09/2014 סביבות השעה 18:00 ודי מהר קיבלנו את מפתחות לחדר.
כשנכנסנו לחדר חשכו עיני: השטיח בחדר היה כולו מוכתם, הדלתות של הארונות בקושי נפתחו (רק בהפעלת כוח), האמבטיה הייתה מלוכלכת והיו סימני נזילות ליד החלונות. כמו כן, החדר פנה לתוך השטח התפעולי של המלון ומעל המזגנים של כל המלון אבל זה כבר לא היה כזה משנה לאחר מה שראינו.
ניגשנו לקבלה וביקשנו להחליף חדר ואז התחילו הטרטורים:
1. קיבלנו חדר שני והלכו אליו- החדר היה עם נוף לגג של הפרגולה מהקומה מתחת ועליו טיטולים מלוכלכים
2. חדר שלישי- שלחו אותנו לקומה שכנראה אף אחד לא השתמש בה כבר כמה ימים לפחות. המסדרון חשוך והחדר היה בסוף המסדרון- נאלצתי ללכת בחושך. החדר עצמו- מנורות לילה שבורות, שטיח כולו מוכתם...
3. חדר רביעי- נכנסנו לחדר שהיה פשוט ריח של אבק. נראה מסודר אך כנראהאף אחד לא השתכן בו לפחות שבועיים לפי הריח.
4. חדר חמישי- החדר היה עם שולחן שבור, מנורת לילה שבורה

לבסוף החלטנו לחזור לחדר הראשון שקיבלנו- הכי פחות גרוע מכל מה שראינו.
את כל הריצות האלה בכל המלון עשינו כשהמזוודות עלינו ולמרות שביקשתי להשאיר אותן בחדר מזוודות, נאמר לי שאין אופצייה רק בלובי וללא כל שמירה.
באמת שנשארנו במלון בגלל השעה המאוחרת 19:00-19:30 אחרת הייתי פשוט מבטל ונוסע למקום אחר.

בבוקר שלמחרת פניתי למנהלת (מנכ"לית) של המקום על מנת לקבל הסברים ופשוט נתקלתי באזניים ערלות- ישבתי במשרדה ודיברתי אליה בצורהמאוד מכובדת ובמקום לקבל התנצלות/ פיצוי כספי קיבלתי תגובות של אני אבדוק....
בנוסף לכל זאת, למלון ישנה חנייה מצומצמת כשהחניה על בסיס מקום פנוי (בעת ההזמנה שאלתי אם ניתן לשמור חניה בתשלום ונאמר לי שלא).
לאחר שטיילנו באזור הצפון והגעתי לחנות בחניה הקב"ט של המלון אומר לי שיש חניה פנויה אך היא שמורה ללקוח אחר...
רק לאחר שניגשתי למנהל תורן הותר לי לחנות בחניה. להפתעתי המנהל תורן אמר לי שיש לקוחות שמוסיפים כסף לחניה..... האם זו לא חניה על בסיס מקום פנוי???!!!!

בנוסף לכל זאת, החניה הייתה לא מסודרת, על הקיר החיצוני של החדר אוכל היה שובל של נמלים, פחים מלאים בשטח המלון ופשוט מוזנח מבחינה אסתטית.
פעם ראשונה שאני מגיע למלון ומקבל שוק כזה!!!! בד"כ אני לא מתלונן על כלום, הכל נוח לי והכל מתאים לי אבל במלון זה פשוט הכל חצה את כל הקווים האדומים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי של 300 ש"ח. הגעתי למלון דרך שובר רעיונית והוספתי עוד 300 ש"ח מכספי פתרון נדרש :

קרלטון נהריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה