פרטי התלונה

תלונות קרלטון נהריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על המלון קרלטון נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

מלון קרלטון נהריה

הנידון: מכתב תלונה

שלום רב.
הורי היו במלון קרלטון נהריה וממש נפגעו מהיחס והמראה של החדר במלון .
להלן התלונה :
ביום שני 10.04.2017 הגעתי למלון קרלטון בנהריה לשהיה של 3 לילות וארבעה ימים , כשהזמנתי בטלפון חדר במלון ,
ביקשתי חדר עם מקלחון , כי בעלי לא יכול להתקלח באמבטיה כי קשה לו להכנס בפנים וגם לצאת .
לא קיבלתי מקלחון אלא קבלתי דוש עם וילון בכלל לא מה שביקשתי בהזמנה .
המושב בשירותים היה עקום ולא נוח לשבת .
בדרך כלל אני לא מהלקוחות המתלוננים אך הפעם לאחר התלבטות ארוכה, לא יכלתי שלא לחרוג ממנהגי ולכתוב לכם
את התרשמותי ממלון קרלטון בנהריה , היינו בחדר מספר 128 קומה ראשונה .
לצערי,מכתב זה אינו מכתב תודה אלא מכתב התרשמות, התרשמות מאד לא חיובית.
לפני מספר חודשים החלטנו לחגוג את ליל הסדר בחופשה בנהריה.
אך לצערי ההתרגשות מהחופשה הפכה תוך מספר שעות לקיטורים בלתי פוסקים ולתלונות מתמשכות לאורך כל החופשה
שנהרסה.
מספר התלונות והם :
כשהגענו ביום הראשון ביקשתי בקבלה כיסא פלסטיק למקלחת כי בעלי סיעודי וקשה לו להתקלח בעמידה ..
ביקשתי מקל ספונגה לגרוף את המים , תחתית של קומקום לחמם מים לא היה בשביל להכין שתיה חמה , אמרו לי
לחכות בסבלנות ויביאו לי .... עלינו לחדר והתארגנו שעה שעתיים לא הביאו כלום ורק כשהגיע טכנאי מזגן כדי לבדוק את
הבעיה במיזוג אז סיפרתי לו שלא
הביאו כל מה שביקשתי והוא הלך להביא לי הכול , תוך כמה דקות היה לי כל מה שביקשתי , לאן הגענו שטכנאי
מזגן בחור מאוד נחמד ואדיב צריך להביא לנו ומהקבלה שבמלון לא קיבלנו שום יחס עד הערב ושום טלפון כדי להגיד לנו
מתי שיביאו לנו מה שביקשנו , אחרי שהוא הביא לנו את הקומקום היה לו תחתית לחימום מים , אבל המפסק של החימום
לא עבד , נאלצתי להחזיק את המפסק כדי שיהיה מים חמים .
החדר במלון השטיחים במסדרונות ובחדר היו מלוכלכים והיה נראה כי לא ראו שואב אבק זמן רב .
הכוסות אשר נעשה בהם שימוש במהלך השהות לא הוחלפו ונשארו מלוכלכות.
לאמבט לא ניתן היה להיכנס אלא אם כן לקחנו בחשבון כי נחטוף מהלכלוך שם מחלות.
היה ריח חריף של עובש בכל החדר .
הניקיון בחדר היה מתחת לכל ביקורת .בכל בוקר,הדבר היחיד שעשו היה לסדר את השמיכה אשר הייתה מונחת על המיטה
ביום השני בלבד בבוקר , ומאז ועד סוף השהות במלון ( היום האחרון ) אני נאלצתי לסדר את המצעים , השמיכה לבד ,
אף אחד לא טרח לבוא לסדר בשאר הימים ...
לשים מגבות וסבונים.
החדר לא עבר ניקיון כלל ולא ראה סמרטוט כל התקופה,ומדובר ב 4 ימים רצופים!!! הדבר היחיד היה תרסיס אשר ביקשנו
שירססו על מנת להעניק לחדר ריח של "כאילו" ניקיון.
פנינו מספר פעמים על מנת לברר מדוע לא מנקים את החדר, אמרו לכם עד השעה 15.00 הם עובדים ויגיעו אליכם , בשעה
14.00 טילפנתי לקבלה ושאלתי למה לא הגיעו .. לא קיבלתי מענה ורק בשעה 15.00 הגיעו להביא לנו מגבות ולא ניקו
(לא ידענו אם לבכות או לצחוק!)
היה עובש בחדר , הדלקתי מזגן בחדר כדי לאורר את החדר מהריח הכבד של העובש , כשרציתי להנמיך את המיזוג ,
לא הצלחתי , זה לא עבד , התקשרתי לקבלה וביקשתי טכנאי שיבוא לראות מה עם המזגן .. אחרי שעה הגיע הטכנאי
ובדק את המזגן ואמר שלא יכול לסדר את הבעיה והלך .
לא היה קולבים בארון כדי לתלות בגדים , אז ראיתי חדר פתוח ונכנסתי לקחת קולבים כדי לתלות ...
קיבלתי כרטיס מגנטי לדלת של החדר , יומיים זה עבד והכול היה בסדר , ביום השני בערב עלינו לחדר
ואי אפשר היה לפתוח את הדלת עם הכרטיס , ירדתי במעלית לקבלה ואמרתי שאי אפשר להיכנס עם הכרטיס
הם רשמו במחשב את התלונה ואמרו לחכות שיגיע לסדר ... 4 פעמים הייתי צריכה לגשת לקבלה כי אף אחד לא הגיע
לחדר לסדר את הבעיה עם הכרטיס מגנטי
רק אחרי הפעם הרביעית הגיע הטכנאי לקבלה ועלה איתי לחדר ותיקן ושוב לא עבד , רק למחרת בבוקר הביאו לנו
מפתח רגיל לפתוח את הדלת כי המעול לא היה תקין .

לסיכום :
התמורה בגין התשלום הגבוה אותו אתם גובים לאירוח אינה מוצדקת כלל! החוויה ,אם אפשר בכלל להשתמש
במילה זו, לא הייתה נעימה-במילים עדינות.
מקווה שתצליחו לשפר את התחושה הלא נעימה והטעם לפגם שיצאנו מסיום החופשה.
בברכה
כספי חיים וסילביה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מקווה שתצליחו לשפר את התחושה הלא נעימה והטעם לפגם שיצאנו מסיום החופשה פתרון נדרש :

קרלטון נהריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה