פרטי התלונה

תלונות קרלטון נהריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עזיבת מלון קרלטון בעקבות תקרית מביישת נושא התלונה:
‏שבת ‏19 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שדרות הגעתון כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני להביא לידיעתכם מקרה מבייש שארע במלון קרלטון בנהריה, ביום שבת, בתאריך 19.01.08.
אני וארוסתי, זוג חיילים, שהינו במלון לכבוד יום הולדתי.
ההזמנה כללה: חצי פנסיון: ארוחת בוקר +צהריים בשבת.
ביום שבת, בשעה 13:00 , הלכנו לחדר האוכל ופקידת הקבלה מירי כהן, טענה שהזמנתינו אינה כוללת ארוחת צהריים. בינתיים הציעה מירי שניכנס לאכול והיא תבדוק שוב את הזמנתנו.
בעודינו ממלאים את הצלחות ניגשה אלינו מירי ובבושת פנים הוציאה אותנו מחדר האוכל לעיני כל האורחים בטענה שלא שילמנו בעבור ארוחת הצהריים.
אני וארוסתי הנחנו את הצלחות וניגשנו לקבלה.
לאחר בדיקה של כ-5 דקות, טען הפקיד סאמר שחלה טעות וכי אנו יכולים לשוב בחזרה לחדר האוכל.
לאחר התקרית שציינו לעיל נאלצנו לבצע מיד check out ולעזוב את המלון כל עוד נפשנו בנו, ללא ארוחת הצהריים.
אני מבקש לקבל החזר כספי מלא על השהות במלון בעקבות עוגמת הנפש.
ובנוסך, ביטלנו הזמנה עתידית לירח הדבש בתאריך 27.03.08-28.03.08 .

פנינו במכתב המצורף להנהלת קרלטון אך ללא הועיל.
רקפת - מנהלת משא"ב מסרה כי הנושא בטיפול אצל המנכ"ל אך לא דובים ולא יער.
מס' פעמים התקשרנו (בתאריכים: 19.01.08, 21.01.08,27.01.08) כדי לקבל תשובה אך קרלטון מעדיפה לטאטא את המקרה מתחת לשטיח.

אבקש את עזרתכם והתערבותכם במקרה.
אשמח באם תוכלו לעזור לי להשבי את כספי בחזרה

בברכה,
הנפגעים יעל ורועי.
רועי: 050-4344493

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קרלטון נהריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה