פרטי התלונה

תלונות קרלטון נהריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"יום כיף" בספא המלון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שדרות הגעתון 23, נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לקראת יום נישואינו (הראשון והחשוב יש לציין) החל בתאריך 04.09.2008 הזמנתי (יש לציין כי את ההזמנה ביצעתי כשלושה שבועות מראש לערך, ללא ידיעתה של אשתי - הפתעה) "יום כיף" הכולל: אמבט עיסוי, מסז' וארוחת בוקר לתאריך 05.09.2008.
בבוקר ה-05.09.2008 בשעה 09:00 הגענו לשדרות הגעתון (מביתנו בקרית שמונה). ביצעתי טלפון לקבלה במלון והודרכתי כיצד להגיע למלון. אציין כי זהו יום שישי ולכן הרחוב כרחוב ראשי היה עמוס בתנועת כלי רכב. נסענו לאזור המלון וכאשר הגענו לאזור המלון נוכחנו לגלות כי אין חנייה פנויה. המשכנו לחפש חנייה ומשלא מצאנו התקשרנו שוב לקבלת המלון בשאלה האם יש חנייה למלון? נאמר לנו כי ישנה חנייה ברחוב מקביל. נסענו לחנייה אשר הייתה סגורה. פקידת הקבלה אמרה כי יש לצלצל באינטרקום לשומר הכניסה. ביצענו זאת ללא מענה. כעבור מספר דקות נכנסה בחורה בשער כניסת הולכי הרגל, שאלנו אותה האם היא עובדת במלון ומשאמרה שכן ביקשנו שתשלח מישהו לפתוח לנו את שער החנייה כי אנו מוזמנים למלון להיום.
לאחר מספר דקות הגיע איש ביטחון ששאל האם אנו אורחים? אמרנו שכן ומסרנו את שמנו. איש הביטחון הלך לבדוק, חזר אחרי דקה וציין כי אנו לא רשומים. הסברנו לו כי אנו אורחי הספא. איש הביטחון טען בפנינו כי חניית המלון נועדה לאורחי המלון בלבד ולא לאורחי הספא וכי אנו צריכים למצוא חנייה בעיר (זוהי עיר עם רשות חנייה), הוא התקשר לקבלת המלון כדי לברר מי הפנה אותנו לחניית המלון משום שציינו בפניו שלא הגענו לחנייה על דעת עצמנו הרי זוהי הפעם הראשונה שאנו מבקרים במלון זה, הפקידה אמרה שאף אחד לא אמר לנו להחנות שם כלומר "אנחנו גם משקרים" וכל זה קורה כאשר הזמן חולף והיום שלנו קצוב ומתוכנן.
כמו כן איש הביטחון טען כי בכל מקרה היום לא נוכל להחנות את הרכב בשום אופן כי יש אירוע במלון. בכך איש הביטחון סגר ונעל את שער החנייה.
אשתי התקשרה שוב למרכז ההזמנות ושאלה את הבחורה לגבי נושא החנייה. הפקידה העבירה אותנו לקבלה של הספא. הפקידה בספא ציינה בפנינו שוב כי אורחי הספא אינם מורשים להחנות את רכבם בחניון המלון וכי עלינו לחפש חנייה פנויה. היא חזרה ואמרה כי "אני לא יודעת מה להגיד לך תחפשי חנייה בחוץ". ביקשנו את האחראית על הספא לבירור נוסף.
הפקידה העבירה אותנו למנהלת הספא: נורית.
נורית טענה כי אין באפשרותה לעזור לנו וכי אנו צריכים למצוא חנייה בעיר או בחניונים. אשתי שאלה אותה מדוע לא ציינו זאת בהזמנה (שיש בעיית חנייה ביום שישי)? תשובתה הייתה: "בעלך משה לא ציין כי יש לך דרישות גבוהות" וזאת תשובתה של מנהלת ספא.
מנהלת הספא לא נענתה לעזור לנו למצוא פתרון לבעיית החנייה גם לאחר שציינו לפניה כי השעה היא אחרי 10:00 בבוקר (השעה הייתה 10:15) וכי הטיפול אותו הזמנו כבר היה אמור להתחיל בשעה 10:00. בנוסף במשך כל השיחה היא לא ציינה כל הצטערות והתנצלות.
לאחר שלא נמצא לנו פתרון ונדרשנו להמשיך לחפש חנייה לרכב החלטנו לבטל את "יום הכיף" שהזמנו חודש מראש לקראת יום נישואינו הראשון.
הביטול בוצע במיידי על ידי מנהלת הספא ללא חיוב נוסף (לא בוצע תשלום, החיוב היה צריך להתבצע לאחר סיום היום).
אציין כי מנהלת הספא לא הביעה את צערה או עזרתה למציאת פתרון ואישרה את ביטול העסקה.
אנו נסענו חזרה לביתנו בקרית שמונה מאוכזבים, כועסים ופגועים מהאירוע המביש שעבר עלינו ביום השמח ביותר בחיינו.
אציין כי היום היה אמור לכלול המשך טיול באזור הגליל המערבי וארוחת ערב במסעדה - את כל הנ"ל ביטלנו בעקבות האירוע הנ"ל.
עלבון, סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

קרלטון נהריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה