פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס מועדון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 9/04/06 רכשתי בקניון גבעתיים הייצ אנד או (H-O)
, בקופה דיילת "נחמדה" הציעה לי את כרטיס המועדון שמקנה הטבות והנחות , התנאי הוא שאצטרף לחברת אשראי כשציינתי בפניה שכבר יש לי כרטיס של חברה זו היא אמרה שאין בעיה ורק אצטרף למועדון תוך כדי שהיא רושמת את פרטי הכרטיס ותוך הדגשה שאין לי צורך בכרטיס אשראי נוסף, היא אמרה שזה בסדר ואקבל את כרטיס המועדון אחרי שבועיים בדואר, לאחר חודש וחצי כמעט קיבלתי בדואר רשום חבילה עם תלושים קטלוג והנחות ועם כרטיס אשראי נוסף וכמובן חיוב הנפקה, חזרתי לאותה החנות עם כל החבילה שקיבלתי
הדיילת לא הייתה במקום באותו יום וגם את שמה לא ידעתי, אבל האדישות והאפטיות מצד המוכרות שהיו שם הייתה בלתי נסבלת הן טענו שאין להן מה לעשות עם כל זה ואני צריכה ליצור קשר עם חברת האשראי , אני לא מבינה למה אני צריכה להתעסק עם טעויות שהן עשו היא טענה שאין מה לעשות , אמרתי לה שאין כל רצון לחזור לחנות ובטח לא להישאר חברת מועדון עם גישה כזו ללקוחות היא לא ענתה ויצאתי משם בכעס , יצרתי קשר עם חברת האשראי , הם אמרו לי לשלוח את החבילה על מנת לבטל את הכרטיס ולצרף מכתב עם האירוע,שלחתי את החבילה עם מכתב ועם העתק למחלקת שירות לקוחות של חברת הייצ' אנד או דרך אתר האינטרנט ועדיין לא קיבלתי שום תגובה מצדם, לאחר שבוע יצרתי שוב קשר עם חברת האשראי כדי לדעת מה קורה עם הכרטיס ובאמת "תודה" שאמרו שהכרטיס בוטל.
אני ממש המומה מהגישה של חברת האשראי ובטח מרשת הייצ אנד או
חברה שמכבדת את עצמה היתה לפחות מודיעה שהם קיבלו את הפנייה שלי אבל כאן אני ממש "אויר
הייתי יכולה להתעקש ולגבות בחזרה את דמי החיוב שגבו בטעות אבל ממש אין עם מי לדבר!!!
אני בעצמי עובדת בשירות לקוחות בחברה גדולה וזה ממש מוזר שככה מתנהגים

בכבוד רב


כספי סוג הנזק :
להודות בטעות להחזיר את החיוב שנעשה , יחס פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה