פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח ושירות גרוע נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רגבה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש שלחתי תלונה לגבי שירות לקוי והטעיית הלקוח לגבי המחירים לאחר שדיבר איתי מנהל הסניף חנן ורצה לזכות אותי לפנים משורת הדין על ההשפחה שעברתי ועל הטעייה חשוב לי לציין כי לא ניגשתי לקבל את הזיכוי כי העניין לא היה כספי אלא עוגמת נפש היום ניגשתי שוב לאותו סניף ברגבה שמאז רגלי לא דרכה פה ושוב זה קורה הפעם ניסיתי להיות חככצה וכשבחרתי תיק ורוד של אדידס שעליו לא היו טיקט ניגשתי לקופה הקופאית טענה כי התחק עולה 129 שבתוך התיק היו ניירות בעלות של 119 שח קיבלתי אץ המחיר 129 (לפני הנחה)
לאחר שסיימתי את סבב הקניות הגענו לקופאית אחרת שטענה שהתיק עולה 199 ש"ח המוכרת הייתה חסרת סבלנות וענתה באופן פוגעני שמביש חברה כזו גדולה לאחר שיחה מול אחראית המשמרת שניסתה להשתיק את דבריי ביקשתי לדבר עם חנן מנהל המוקד ולהבין איך שוב מקרה כזה קורה??! הושפלתי לעיניי כל הקופאיות והלקוחות בחנות שהאחמשית לא הייתה מוכנה להתקשר אליו שלחה לו הודעה והוא טען שאתקשר מחר לחנות ולא היה מוכן לדבר עם הלקוחה שלו וטרטרו אותי שוב ושוב כמו פעם קודמת יש בידיי חומר מצולם של התיק עם המחיר 119 ש"ח וכמו כן סרטון שבו שומעים את הקופאיות ואת היחס והתגובות שלהן הפעם אני לא מוכנה שחנן יחזור אליי לאחר שהשפילו אותי ולא היה מוכן לשמוע אותי באותו רגע והחליט לטרטר אותי אני מבקשת חזרה תוך 48 שעות לפני שאני מפרסמת את כל הממצאים שבידי אחרי עוגמת הנפש בפעם השנייה לא אסכים להשפלה שכזו ולא אוותר על הנעשה!

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה