פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירסום מבצעים-לא מאורגן ומכשיל לקוחות נושא התלונה:
מוסטקי  ליאת שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברגע זה חזרתי מסיבוב בקניון בת ים , סיבוב קניות שיגרתי שהסתיים רע!!! החנות הנ"ל , שאני בד"כ רוכשת שם את רוב בגדיי , מכוון שמבחינת מידות הם נורא נוחים (מספקים למידות גדולות -46 ומעלה , דבר שלא ניתן למצוא היום כל כך בקלות) והם זולים בתקופת של "סיילים" עד 70% , באמת כל הכבוד -עד כאן!
מאז ומתמיד המוכרות לא היו כל כך נגישות , אני בד"כ לא אוהבת שעוזרים לי אז קיבלתי זאת בברכה , זה היה מעצבן לעיתים נדירות שהייתי צריכה עזרה. אבל היום באמת צעקתי והתעצבניתי -דבר שקורה לי לעיתים רחוקות מאוד וכמעט לעולם. בחנות בסניף בת ים , אני וחברה "נדלקנו" על ארנק , הוא היה די יקר במחיר רגיל (למעלה מ100) , הוא היה על מדף שצויין שיש על מגוון הארנקים 30% הנחה , והחלטתי שהמחיר לאחר הנחה די סביר ורציתי לרכוש אותו. בקופה חברתי שילמה קודם ובדרך עשתה חבר מועדון וקיבלה תלושים במעמד הקניה ולכן לא שמה לב לכמה שילמה. לי נאמר הסכום המלא (לא זוכרת בדיוק) , ואמרתי רגע יש הנחה ???? נאמר לי שלא על ארנק זה !!! התווכחתי עם הקופאית שלא כל כך היה אכפת לה אם אקנה או לא והיא הפנתה אותי לאחראית , התווכחתי עד צעקות אם האחראית (שבתוקף סמכותה ציפיתי לתשובות יותר מכובדות , כיאה למקום , וכמובן שלא קיבלתי) היא מצדה לא הרגיעה אותי וזרקה אחראיות למנהלי המקום שאיתם אני לא מתווכחת , ושלה אין ברירות אלה להשים את כל הארנקים באותו מקום , ושהיא מכוסה כי באותיות הקטנות רשום . נו באמת אתם הרי יודעים שאנשים מסתכלים על המילה -מבצע \הנחה ושום דבר אחר לא רואים יותר.... אז למה להטעות ולהשים פתק 30% הנחה ולהשים ארנקים שלא להם ההנחה ... חברתי רכשה במחיר המלא למרות שחשבה שניתנת לה הנחה---אז אפילו שרשום בקטן , לדעתי זאת עבודה בעיניים!!!! ועיניין השירות הוא זוועה , הגענו לימים בהם החנות עושה לי טובה שאני רוכשת אצלהם ולא להפך , אני שמדברת אם אחראית והיא צועקת עליי , ואומרת לי שאני לא בסדר שלא קראתי את הכל , והיא מבינה שאני צודקת לפי מילותייה (כי לבסוף אמרה "זה המנהלים ,הם רוצים שכך יהיה") נו בטח אם אחד קונה במחיר המלא ולא שם לב , אז הם את הרווח שלהם עשו (באמת כל הכבוד)
מהיום והלאה אני צריכה לעשות קניות וכל מה שאני רואה "מבצע" לחשוב אלף פעם , רגע מה ה"קאץ" איך עובדים עליי פה??? וחבל לי מאוד
כספי-לחברתי סוג הנזק :
אני רוצה שיפנו אליי באופן אישי ויתנצלו על עוגמת הנפש , ושיציעו לי את הארנק בהנחה שהייתה רשומה על המדף שבו היה הארנק. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה