אי החלפת מוצר חדש |
נושא התלונה: |
יום שני 05 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
נשר תל חנן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מדיניות החברה היא לא להחליף מוצר ללא קבלה או פתק החלפה, אך לא הייתה להם בעיה לתת לי זיכוי על המחיר הכי נמוך שאפשר לקבל בחנות וזאת ההנחה של השוטרים 40% הנחה, שאלתי היא איך אפשר לתת זיכוי על המחיר הכי נמוך כאשר המדיניות היא לא להחליף, אני רציתי להחליף סה"כ מידה של חולצות לילד שקיבלתי במתנה אך המידה הקטנה שביקשתי עלתה פחות 10 שקלים לחולצה ולא ניתן היה להחליף בגלל שזה לא אותו מחיר, אך לתת זיכוי נמוך כן אפשר, כתבתי מכתב לשירות לקוחות ולא נתקלתי מימיי בשירות לקוחות כזה גרוע , לתפוס אותם טלפונית לקח לי שבועיים וגם אז התנתק ושכתבתי מכתב קיבלתי מכתב לאחר נדנודים וחודש ימים שלא קשור בכלל למכתב שכתבתי , מאוכזבת , ממורמרת ועצבנית.
|
הכל ביחד |
סוג הנזק : |
רוצה את החולצות שהחזרתי בחזרה ויקחו את הזיכוי ולא רוצה להיות חברת מועדון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|