פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושרות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תל אביב כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ב-06\8 תיק ב-161ש'ח לאחר הנחת מועדון,התחלתי להשתמש בתיק רק לאחר כ-4 חודשים, בסביבות 06\12 ,לאחר תקופה קצרה הבטנה של התיק נפרמה במספר מקומות עד שכעת אי אפשר להשתמש בתיק.לא פניתי ישר לסניף היות ואבי היה חולה מאד ולא התפניתי לטפל בכך.
לאחרונה פניתי לסניף הגרנד קנין היכן שהתיק נרכש ונאמר לי שיעבירו את התיק לבדיקה בשירות לקוחות, לא הודיעו לי דבר ולאחר כשבוע פניתי שוב ונאמר לי שבגלל הזמן הארוך שעבר אין מה לעשות.הבנתי שבעצם התיק לא נשלח ובעצם זו החלטת מנהל הסניף,
פניתי למנהל הסניף שהיה מאד לא אדיב ולא נעים, והבהיר לי שגם אם היו עוברים רק 3 חודשים לא הייתי מקבלת זיכוי.שאלתי אותו אם ניתן לתקן את התיק והוא אמר שאין אפשרות כזו.
אני מאוכזבת הן מאיכות הסחורה שנמכרת ברשת והן מאיכות השירות והיחס אותו קיבלתי כשפניתי,אני חשה מרומה ולא מרוצה מפריט שקניתי במיטב כספי
ללא שקיבלתי תמורה ראויה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי או קבלת פריט דומה בערך הרכישה. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה