פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל בלקוח< נושא התלונה:
מורדוב דודיק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תל אביב כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יחס בוטה ומזלזל - תלונה זו נשלחת פעם שלישית כי לא מתייחסים ללקוח נושא התלונה:

‏יום חמישי ‏26 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:

בתאריך 22/1/07 קניתי מכנסי טרנינג וקפוצ'ון.
לאחר כמה כביסות הבגדים התכווצו.
המכנסיים שהיו ארוכות מאוד התכווצו והקפוצ'ון גם התכווץ ביידים מאוד.
לקחתי את הבגדים לסניף מלחה, והסברתי לקופאיות.
הקופאיות לגלגו עליי ורק לאחר ויכוח היו מוכנות לקבל את הבגדים ולשלוח אותם למעבדה לבדיקה.
אתמול 24/5/07 התקשרה אליי בחורה מהחברה שלא הזדהתה ואמרה שלא מקבלים את הטענה שהבגדים התכווצו,
שביקשתי את דוח המעבדה היא סירבה ואמרה ש"לא אישרו וזהו".
החוצפה של החברה הזאת והזלזול בלקוחות שלה עוברים כל גבול, אם באמת היו שולחים את הבגדים למעבדה הם היו נותנים לי לקרוא את הדוח, אם לא שיסבירו לי בבקשה איך עד היום לא התכווץ לי שום בגד?



כספי סוג הנזק :
החלפת הבגדים או זיכוי כספי בהתאם פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
אלי בן אמר - סגן סמנכ" שם ותפקיד:
המוצר נבדק על ידי אנשי מקצוע בחברתנו ונמצא תקין.
נמכרו כמאות פריטים כאלה ולא היה בהם כל פגם.
הפגם שנוצר בבגד מקורו אינו במוצר.
תגובה:
נשלח מכתב תגובה ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה