|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר לידת בני קיבלתי מתנות רבות מהרשת שאחת מהן היתה קטנה במידה.כשניגשתי לסניף ירקונים עם חברתי שקנתה את הבגד וביקשתי להחליף נאמר לי כי אין הם מחליפים ללא פתק החלפה. הסברנו כי אין בידינו פתק החלפה מהסיבה הפשוטה שהקופאית לא שמה פתק כזה. הסבירו לי כי לא שמים פתק החלפה אם לא מבקשים זאת בפירוש. חברתי טוענת כי ביקשה אך כנראה לא קיבלה את הפתק ולאר שמה לב לכך. לאחר בזבוז זמן של ויכוחים עם המוכרת עזבתי את החנות בכעס רב. יש לציין כי בנוסף התקשרתי לשרות הלקוחות וגם שם התשובה היתה דומה ומאכזבת.
אני חברת מועדון ותיקה ברשת ונהגתי לקנות מוצרים רבים בחנות ויש לציין כי ההתאכזבתי מאוד מן היחס והגישה שקיבלתי ולא אחזור לקנות ברשת שוב....
חבל מאוד
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שרות טוב יותר. להתייחס ללקוח גם לאחר הקנייה ולא רק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
ברוך רבינוביץ - סמנכ"ל |
שם ותפקיד: |
החלפה והחזרת מוצרים בחברתנו מתבצעת כנגד חשבונית קניה ו/או שובר החלפה.
במקרים כנ"ל כשהלקוח חבר מועדון H&O ניתן לאתר את הקניה ולאפשר לו להחליף את המוצר גם ללא חשבונית או שובר החלפה.
לצערי לגברת לגזיאל לא היתה חשבונית ו/או שובר החלפה והחברה שרכשה את המוצר אינה חברת מועדון H&O, כך שלא ניתן היה לאתר את הקניה.
|
תגובה: |
גברת לגזיאל מוזמנת לחזור לחנות ירקונים ולהחליף את המוצר כשהוא חדש וללא שימוש באריזתו המקורית לפנים משורת הדין. |
פתרון: |
|
|
|