פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחליף מוצר עם פגם בייצור נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
יגאל אלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי זוג נעלי נייק בעלות של 500 ש"ח בסניף הרשת ברחוב יגאל אלון בת"א.
לאחר שנעלתי את הנעליים בפעם הראשונה נוכחתי לדעת שישנו פגם בייצור וישנה בליטה בסוליית הנעל אשר לא מאפשרת הליכה ועמידה כלל.
פניתי לסניף בו רכשתי את הנעליים ורק לאחר ויכוחים רבים הסכימו לשלוח את הנעליים לבדיקה.
לאחר שבועיים הגעתי לסניף ע"מ לאסוף את הנעליים ונמסר ליי שבוצע תיקון ע"י הוצאת בועות אוויר מסוליית הנעל (אציין שמדובר בנעלי נייק אייר!).
לאחר שבדקתי את הנעליים שוב נוכחתי לדעת שהבעיה עדיין קיימת. כל נסיונותיי לקבל תשובות התקבלו בשלילה. החנות מסרבת בכל תוקף לקבל את הנעליים שוב לתיקון או להחליפן.
פניתי מספר פעמים לשרות הלקוחות של הרשת דרך אתר האינטרנט ובשיחות טלפון אך עד לכתיבת שורות אלו טרם יצרו עמי קשר!
האם לקוח שרוכש מוצר ומגלה שקיים בו פגם בייצור צריך לזרוק את המוצר שרק רכש ולא הספיק כלל להשתמש בו?
אבקש להחליף את המוצר בחדש או לחילופין להשיב את מלוא הסכום הכספי של המוצר.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר בחדש או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
ברוך רבינוביץ - סמנכ"ל שם ותפקיד:
העניין טופל ישירות מול הלקוח תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה