פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל פוגע ומעליב של קופאית נושא התלונה:
cohen ilana שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם ביג באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.12.07 אני ובתי נכנסנו לקניות בסניף H&O בבאר שבע, התור היה ארוך והמתנו בסבלנות עד שהגיע התור שלנו, קופאית בשם ישראלה זוארץ שתוך כדי טיפול בלקוחה הקודמת שוחחה שיחת נשים איתה על צהרונים מטפלות ועל בעלה שמטפל בילדים. מזה הסקתי שהלקוחה והקופאית מכירות מהבית דבר שלא הטריד אותי במיוחד אך אחרי שהלקוחה הנ"ל סיימה ופינתה מקומה ללקוחה הבאה שזו ובתי ואני, הקופאית ביקשה את כרטיס החבר שברשותנו (קרנות שוטרים) , העבירה אותו בקופה והחלה לתקתק בקופה את הבגד הראשון, תוך כדי זה, אותה לקוחה שהקופאית דיברה איתה קודם לכן על צהרונים ומטפלות גילתה טעות בחשבון וביקשה מהקופאית לבדוק הטעות. עד כאן הכל היה בסדר גם אני לא ראיתי בזה בעיה כלשהי בתי שהיא עצמה בעלת תודעת שירות גבוה כי היא עצמה נותנת שירות מסוג זה ביקשה את הקופאית להמשיך בחשבון שלנו שהחלה בו ולהתעסק עם תיקון החשבונית מיד אחרי שתסיים איתנו כי אנחנו עמדנו בתור לא מעט זמן וחלק נוסף מהזמן "בוזבז" על שיחת רעים. תוך שהיא מבלטת את הפעולה שהחלה איתנו, התחילה לטפל בלקוחה (חברתה) בתי אמרה לה שלדעתה זו חוצפה לבטל אותנו ולהתעסק עם אותה לקוחה שמבחינתנו סיימה לשלם.
הקופאית ישראלה זוארץ התפרצה על בתי ואמרה לה שהיא בעצמה חוצפנית ושתלך תחפש קופה אחרת כי אותה היא לא תקבל, מיותר לציין שהיתה קופה אחת בלבד פעילה באותה השעה (מכאן הלחץ בקופה). כל אותו זמן ניסיתי לבקש מהבת שלי להיות סבלנית ולתת לה לסיים עם אותה לקוחה שהקופאית ניהלה איתה שיחת נשים (אולי בשל תשומת הלב הרבה שהקופאית נתנה לשיחה במקום לעבודה היא טעתה בחשבון) כאשר שמעתי את הקופאית אומרת לבתי לחפש לה קופה אחרת כי אותה היא לא תקבל התערבתי ואמרתי לה שאני בתור ואני זו שמשלמת ובתי איתי, הגדילה לעשות הקופאית ואמרה לי, שגם אותי היא לא תקבל בקופה (אני אישה בת 50 שעמדה בתור כ 20 דקות ועוד 10 דקות של בירור הטעות בחשבון).
כעסתי מאוד ובגלל הטונים הגבוהים שהיו באותם רגעים הגיע אדם ששאל לפשר הטונים הגבוהים, ביקשתיו לקרוא למנהל והוא אמר שהוא מנהל החנות, ביקש להרגיעני ורצה שאשלם בקופה שהוא יפתח. עזבתי את הקניה שלי על הדלפק ויצאתי מהחנות. אחרי מספר דקות נכנסתי שוב לחנות וביקשתי את שם הקופאית.
מאחר ויש ברשותי כרטיס של קרנות השוטרים אני עורכת קניות ב H&O ע"מ לנצל את ההטבות המגיעות לי כחלק מתנאי עבודה של בעלי, לכן אני מבקשת בכל לשון של בקשה למצות את הדין עם אותה קופאית שהביאה אותי לכעס נוראי עד כדי דמעות.
אני אישית לא אכנס לסניף באר שבע ואספר על המקרה לכל מי שרק ירצה לשמוע כדי להוקיע התנהגות בוטה וחצופה במיוחד שמדובר בקופאית שעיכבה את התור בשל שיחות שאינן קשורות לעבודה פרופר על חשבון לקוחות ממתינים בתור ועוד להתייחס אליהם כאילו והם לא ראויים להתייחסות נאותה.
עלבון ו סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
ברוך רבינוביץ - סמנכ"ל שם ותפקיד:
התלונה טופלה ישירות מול הלקוחה.
מנהלת החנות פנתה ללקוחה וזימנה אותה לחנות בכדי להתנצל בפניה באופן אישי.
תגובה:
טופל ישירות מול הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה