|
|
|
|
|
|
זלזול של שירות הלקוחות של H&O |
נושא התלונה: |
יום שני 24 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
יש לי כרטיס חבר ברשת H&O שמקנה לי הנחות ואותו אני מחדש בכל שנה (בתשלום).
ב-24 בדצמבר 2007 קיבלתי לביתי מכתב ברכה לרגל יום הולדתי שנושא את התאריך נובמבר 2007.
למכתב צורפו שני תלושים: 1. תלוש לקבלת שי ארנק לדרכון; 2. תלוש להנחה (מותנה בקנייה של 199 ש"ח) ע"ס של 58 ש"ח כמספר שנותיי. ב-18 לדצמבר 2007 (עוד לפני שקיבלתי את התלוש) ביצעתי קנייה בסניף באילת.
תוקף התפוגה של שני התלושים הוא סוף נובמבר 2007. ברצוני לציין כי יום הולדתי חל ב-6 באוקטובר. התקשרתי מספר רב של פעמים וכן שלחתי מיילים. לאחר זמן רב התקשרה אליי נציגת שירות ודרשתי ממנה לקבל במזומן את 58 ש"ח שהובטחו לי כהנחה בשל העובדה שהתלוש הגיע באיחור ולאחר שביצעתי קנייה ובשל העובדה שאין בכוונתי לקנות בקרוב. כמו כן ביקשתי שיעבירו לי תלוש בר תוקף לקבלת הארנק. היא הבטיחה לי שמנהל סניף ירושלים יחזור אליי כעבור יומיים ויסגור מולי את העניין. אף אחד לא התקשר ואין תגובה למיילים שלי.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|