פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מבישה של מנהלת משמרת, ואי התייחסות של שרות לקוחות ללקוח נושא התלונה:
שוקרון מירב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
שרות לקוחות כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך קניות בחנות H&O בגן שמואל הילד שלי רצה לשירותים יש לציין שהילד בן 2.5 פניתי למוכרת ואמרתי לה שאני צריכה שרותים לילד כי ילד כל כך קטן לא יכול להיתאפק(אני חוזרת הייתי מאמצע קניות בחנות) המוכרת לא אפשרה לילד ללכת לשירותים למרות שקיימים שרותים בחנות.
פניתי בתלונה למנהלת משמרת היא גערה בי כי"זה לא שרותים ציבוריים פה)
הסברתי לה כי זה ילד בן 2.5 ואינו יכול להיתאפק וזה לא עניין אותה.
כל הסיפור קרה ב12/01/08 עד היום 23/01/08 לא קיבלתי שום תגובה משרות לקוחות -פניתי אליהם בדרך האינטרנט וב הודעות וטלפונים לשרות לקוחות.
כל פעם שטילפנתי קיבלתי שרות הודעות של החברה שהבטיחה למסור את ההודעה ועד רגע זה אף אחד לא חזר אלי.
אני מבינה מהייחס העלוב שלהם ללקוחות שאני לא רצוייה בתור לקוחה ובאמת אותי הם הפסידו בתור לקוחה.
חבל לי על השנים בהם הייתי חברת מועדון של החברה וחבל לי על הכסף שבזבזתי שם.
*בסופו של דבר אחת העובדות רחמה על הילד שבכה שהוא צריך פיפי והפנתה אותי לשירותים בחנות (דבר המעיד כי ישנם שרותים בחנות)
התלונה העקרית שלי היא כלפי שרות לקוחות שלא חזרו אלי לאחר כל ההודעות אותן השארתי
עלבון סוג הנזק :
אין פתרון, אני לא מתקרבת לרשת יותר ומציעה לשאר הלקוחות לעשות כך פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה