פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחליף מוצר עם פגם בייצור ותיפול לקוי ולא מקצעי של נציגי הרשת נושא התלונה:
פבזנר alexander שם/כינוי:
‏שבת ‏29 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף ראשי של חברה נמצא בחוצות שפעיים כתובת:
עמק סנטר עפולה ליד בית חולים עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.12.2007קניתי זוג הנעליים של NIKE בסכום 400 ₪ בסניף של הרשת בכתובת: עמק סנטר עפולה ליד בית חולים עפולה

החזרתי אותם בתאריך 26.1.2007 עקב זה שהם נקראו .
בתאריך 16/2/2008 קיבלתי את הנעליים ,שבעיים לאחר מכאן נקראה לי הנעל באותו מקום בידוק פעם נוספת .
ב 7/3/2008 מסרתי את הנעל בפעם שנייה כאשר היא נקראה באותו מקום בדיוק כמו בפעם הראשונה .נאמר לי על ידי מנהלת הסניף H&O עפולה אנז'לה , שאני יקבל תשובה תוך שבועה ובפעם שנייה שמתי את סיפור על הספק שהוא זה שאחרי
(לא חושב שסיפור אמור לעניין אותי ,אני קניתי לא מספק אלה קניתי מ H&O ובתור צרכן אני נפגע מאוד ).

כמו כן עמידה בזמנים זה לא חלק החזק של החברה מ 7/3/2007 עד 17/3/2008 זה יותר משבוע
17/3/2008 קיבלתי הודעה על כך שתיקנו את הנעל פעם נוספת

בתאריך 20.3.2008 דברתי בטלפון עם מנהלת סניף H&O , בחורה בשם אנז'לה ,היא אמרה לי שהנעליים עוד לא חזרו מספק ועד סוף שבוע הבאה אני יקבל תשובה כי H&O עוד לא קיבל תשובה מספק .
בתאריך 25.3.2008 דברתי עם אחד המוכרים בחנות והוא אמר לי שהדביקו את סוליה עוד פעם ונעליים נמצאים בחנות משבועה שעבר , שזה סותר לחלוטין מה שאמרה מנהלת של הסניף ,בחורה בשם אנז'לה ( היא אמרה שנעליים עוד לא הגיעו מ NIKE)

בקשתי שיעבירו אותי למנהל של הסניף ולאחר מספר פעמיים שמעבירים אותי למחסנאי , זכיתי לדבר עם מנהל הסניף . הבחור
בשם דותן חדז'ז' אמר לי שהוא מנהל הסניף ואנז'לה היא סגנית שלו , הוא אמר שאין מה לעשות ובפעם ה 20 סיפר לי את הסיפור שהספק הוא זה שאשם .
(כלומר אחרי 18 יום עדיין אין תשובה וזה עצוב מאוד שלאחר השקעת כספית, במשך חודשים אני לא יכול ליהנות מהמוצר כי רוב הזמן מתאריך הקניה הוא נמצא בתיקונים .)

אבקש להחליף את המוצר בחדש או לחילופין להשיב את מלוא הסכום הכספי של המוצר ולא מקובל עליי לקבל נעליים שמאז הקניה רוב הזמן נמצאים בתיקון.
יש כאן הטעיית לקוחות ,בצורה בוטה וגסה ביותר, העלבת הלקוח וזלזול,אי עמידה בזמנים . איני רואה שום סיבה לחזור לחנות הזו בעתיד ולבצעה בה קניות .
עוגמת נפש & בזבוז זמן & כספי סוג הנזק :
אבקש להחליף את המוצר בחדש או לחילופין להשיב את מלוא הסכום הכספי של המוצר ולא מקובל עליי לקבל נעליים שמאז הקניה רוב הזמן נמצאים בתיקון פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה