קושי וטרטור של החזרת מוצר פגום התייחסות מעליבה. |
נושא התלונה: |
כ"ץ אילנה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 21 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-8/7 קניתי בגד ים נשים, לאחר רחצה אחת בים הוא התמלא חול בין 2 הביטנות , באתי לחנות וגם המוכרת לא הצליחה לפתור את הבעיה, השארתי אותו והצמדנו לו מכתב המפרט את הבעיה, אמרו לי שהמנהל יחזור אלי, לאחר מספר ימים טלפנה פקידה ומסרה לי שאני צריכה לכבס את בגד הים ושאין עם מי לדבר כי הטיפול עבר למרכז בת"א, תשובתה לא נראתה הגיונית כי כיבוס בגד ים במכונה גורם להתפוררות הבד, פניתי לשירות לקוחות (1700) ב-21/8 שם הבטיחו לחזור תוך 3 ימי עבודה, הם לא חזרו, פניתי שוב כתבו שוב את התלונה, חזרו אלי לטלפון ב-4/9 בחורה בשם לורן אמרה לי שאני צריכה לכתוב פקס לסגן מנהל תיפעול, אמרתי להם שכתבתי את הבעיה וכל התהליך הזה הוא פשוט מריחה, ביקשתי לדבר על הממונה עליה, היא נתנה לי לדבר עם מישהי אחרת בשם בת אל, זה לא עזר היא חזרה על אותה דרישה, ביקשה שארגע...ולא במיוחד ניסתה לעזור לי לפתור את הבעיה, אני מבקשת לדבר סוף סוף עם מי שמחליט ולהפסיק את הטירטור שבא כנראה להטיש את הלקוחות עד שיוותרו על תלונתם - מיותר לציין שלא היה עם מי לדבר....
|
כספי |
סוג הנזק : |
התנצלות על טיפול שלא עומד בהבטחה (3 ימי עבודה...) וטירטור שהביא לסוף הקיץ בלי בגד ים וכן החלפת המוצר הפגום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|