פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ושרות גרוע נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שפיים כתובת:
שפיים770 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי לסניף החנות בשפיים לצורך רכישת מספר מוצרי איפור ממותג הקוסמטיקה"ג'ייד" המשווק בחנות . על הסטנד הופיעה מודעה המתארת את המבצעים המוצעים על ידי החברה והחנות . בין היתר כתוב :"40% הנחה על מגוון המוצרים מבית ג'ייד" כשהגעתי עם מספר מוצרים לקופה הוסבר לי על ידי הקופאית שאני טועה ואין הנחה של 40% על המוצרים . הלכתי איתה לסטנד, הראיתי לה את המודעה , היא קראה לאחראית המשמרת שלה , הן ניהלו בינהן דיון ברוסית , וניגשו למנהלת הסניף , חגית ביתן, כדי שהיא תכריע בסוגייה הקשה .: האם כשכתוב שיש הנחה של 40% על מגוון המוצרים על סטנד המכיל מוצרי איפור אכן הלקוח זכאי לקבל 40% הנחה . המנהלת שהיתה קופאית לרגע ענתה להן תוך כדי עריכת חשבון ללקוחות אחרים שלא מגיעה לי ההנחה המדוברת . הקופאית חזרה אליי עם התשובה . החלטתי לגשת לעמדת שרות הלקוחות בסניף ולבדוק שם את הסוגייה .
הגיעה בחוסר שביעות רצון מובהק מנהלת הסניף ונזפה בי כששאלה : "מה לא היה ברור לך בתשובה שניתנה קודם ? אין לך הנחה וזהו !" . לא עזרו לקוחות נוספים שהסבירו לה שהיא טועה , לא עזר איום בפנייה אליכם , לא עזר גם הניסיון להכניס קצת היגיון והבנת הנקרא , היא עמדה על סירובה להעניק לי את ההנחה , כאילו מקום עבודתה תלוי בכך שאני לא אקבל את מה שמגיע לי כמשתמע מההודעה .
עזבתי את החנות , ניגשתי לסניף סופר פארם ושם רכשתי מדיילת של החברה , את המוצרים שרציתי בהנחה של 40% כפי שהופיע במודעה על הסטנד , מבלי להתווכח על משמעות המודעה ומבלי שארגיש כמו ילדה שבוצע בה ניסיון חינוך ממנהלת סניף לא מרוצה .
אני מבינה את העומס בקופות , אני מבינה את הקושי של הקופאית לשלוט בכל המבצעים בחנות אבל שמנהלת החנות תהיה כל כך חסרת סבלנות , לא קשובה ,
שוחכת שהיא המארחת של לקוחותיה בחנות זה כבר היה שיא החוצפה . אני ובני משפחתי מרבים לבצע רכישות ברשת בשל כרטיסי ההנחה של אבי וגיסי כשוטרים .כמובן שהייתי אמורה לקבל הנחה נוספת בהתאם לתנאי הכרטיס של קרנות השוטרים כך שנאלצתי לוותר על ההנחה שהגיעה לי בנוסף , לגשת ולרכוש את המוצרים בהנחה רגילה.אבל, שום הנחה לא שווה את הכעס ועוגמת הנפש שנגרמה לי ולבן זוגי בביקורנו האחרון בסניף .
חבל ולא יאה .

בזבוז זמן , עלבון סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
H&O שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התלונה נסגרה ישירות מול הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה