פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במחירים < נושא התלונה:
אלוס חגית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏21 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 21.1.09 ביקרתי בסניף H&O בקניון חיפה.
על שלושה טורים היו שלטים שכל הפריטים המסומנים הנם ב - 19.99 ש"ח. היו שלטים כאלה גם על המדפים עצמם.
ראשית לא היה מסומן כל פריט ולכן ברור היה שכל הפריטים על המדפים המסומנים הנם במחיר שצויין על השלט שעל המדף דהיינו 19.99 ש"ח. הגעתי עם מספר פריטים לקופה והקופאית (שהייתה "מאוד נחמדה" בלשון המעטה) התחילה להעביר את הפריטים ולכל אחד מהם היה מחיר שונה כשאף אחד מהם לא היה במחיר של 19.99 ש"ח, רק לאחר שהסברתי לה כי לקחתי את הפריטים מהמדפים המסומנים היא החלה לבדוק עם המוכרנית את המחירים של הפריטים. פריט אחד שמחירו היה 400 ש"ח הוסבר לי כי אין אפשרות לתת לי אותו ב - 19.99 מכיוון שהוא מותג ועל מותגים אין הנחות. שאלתי אז למה הוא ועוד רבים כמוהו נמצאים על המדף המסומן במחיר מוזל? קיבלתי תשובה "מדהימה" שאין באפשרותם למיין את כל הבגדים. ונשאלתי על ידי הקופאית שאלה אינטליגנטית מאוד: "איפה את רוצה שאנחנו נשים את הפריטים הללו? אין לנו מספיק מדפים" אני חייבת לציין שאחד הפריטים שלקחתי מאותה ערמה כן היה ב - 19.99 ש"ח. יצרתי קשר עם מחלקת שירות לקוחות של H&O והעלתי את הבעיה בפניהם, היתה איתי בקשר בחורה מאוד נחמדה שבאמת ניסתה לעזור לי אבל ממנה קיבלתי בדיוק את אותן תשובות שקיבלתי מהקופאית מהמוכרנית בחנות, מה עוד שהיא חזרה אלי עם תשובות כמו: "דיברתי עם החנות והמנהלת חנות אמרה לי שכל המוצרים שבמצע, מסומנים, ושכל הבוקר הם עבדו מאוד קשה כדי לסמן אותם". בשביל הספורט ניגשתי לסניף כדי לבדוק את העניין יום אחרי כן ואף יומיים אחרי כן. אף פריט לא מסומן, הפריט שמחירו 400 ש"ח עדיין עומד במקום ממנו לקחתי אותו.

הודעתי על כך שוב למחלקת שירות לקוחות, וקיבלתי תשובה שאין באפשרותם לעשות עוד שום דבר ושאין באפשרותם למכור לי מכנס שעלותו 400 ש"ח ב - 19.99 ש"ח.
והיא מעבירה את התלונה שלי למנהל אזור. עד היום טרם קיבלתי מהם תשובה.

זוהי הטעייה מכוונת מצד החנות.

המשך יום נפלא

חגית אלוס


עוגמת נפש סוג הנזק :
לעמוד מאחורי פרסומים שלכם, גם אם הם בטעות. כך לפחות תעשה כל חברה שמכבדת את עצמה. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה