פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב ביותר לחברי מועדון של החברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2008 קנה בן זוגי (שהוא חבר מועדון) 6 חולצות וכמה זוגות מכנסיים.
במהלך התקופה שלאחר מכן, הוא רזה המון ולאחר שנותרו בבית 3 חולצות במידות גדולות במיוחד, פניתי לסניף בביג קסטינה וביקשתי להחליף החולצות למידות קטנות יותר ולא משנה מאיזה סוג. ומנהלת החנות חסרת הרגישות "הסבירה" שאני יכולה רק לתרום את החולצות וזאת מכיוון שמדיניות ההחלפה הינה תוך שבועיים. לא עזר כל מה שהסברתי וביקשתי כי תעשה בירור ויתכן שיש סניף שיוכל לקבל החולצות ואני אקנה חולצות אחרות במקום בחנות.
היא שלחה אותי בבושת פנים, ואני פניתי בתלונה לסניף הראשי. לאחר התכתבויות במייל וטלפונים חוזרים שהפקידה שטיפלה בתלונה מסרה לי כי אין אפשרות להחליף החולצות לשום דבר וכי אמצא להם שימוש אחר.
הופתעתי מאד מהטיפול בבקשתי, שאכן היתה לפנים משורת הדין. אינני מכחישה כי החולצות נקנו באוגוסט וכי ניסיתי להחליפם בנובמבר 2008, אך הן באריזתם המקורית מעולם לא נפתחו עד עצם היום הזה ובכל מקום שהייתי בעולם וביקרתי, בכל מקום כשנכנסתי לחנות וביקשתי להחליף ביגוד שקיבלתי במתנה (בלונדון יש לי משפחה שקונה לי מתנות) גם אם עבר זמן רב, אצלם זה עונות, תמיד אבל תמיד באים לקראת הלקוח ואומרים שאפשר להחליף רק מחיר הזיכוי יהיה מחיר של הקניה בסוף עונה. אך לא מוציאים את הלקוח עם פריט שאין לו מה לעשות איתו. הרי איך אני אחזור לקנות בחנות כמו זו שאיננה באה לקראתי. אני לעולם לא אקנה שם פריט נוסף כול עוד זה היחס.
עלבון סוג הנזק :
החלפת החולצות פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה