פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
מלייב אנג'לה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מגפיים נעלתי אותם במקום התהלכתי מעט ניראו לי בסדר ונוחות שילמתי עליהם 353 ש"ח . למחרת נעלתי אותם לעבודה הרגליים החלו לכאוב בצורה שלא יתואר בלית ברירה המשכתי איתם עד סוף היום , במוצר יש פגם שמפריע ללכת והוא לוחץ על הקרסול של הרגל. החזרתי את המוצר בתאריך 14.11 אחרי שהתפנה לי הזמן אחראית משמרת אמרה שיחזרו אליי תוך שבוע לא חזרו אליי הלכתי למקום בתאריך 6.12 והם נענו בשלילה שאין החלפה ואין החזרה רק בגלל שנעלתי אותם .אני כלקוחה קבועה שלהם לא ניראה לי שהיה ממש איכפת להם על התלונה אלא התשובה שלהם היתה לכי לספק של הנעלים והוא יטפל בך התשובה שלהם לא מספקת אני כלקוחה היית צריכה לקבל מענה מהם להחליף את המוצר ולקבל בתמורתו משהו אחר או לקבל זיכוי. בכל לשון של בקשה תעזרו לי אין לי מה לעשות עם המגפים אני כאמא חד הורית הכסף לא בא לי מהשמיים אז בבקשה תעזרו לי
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי או החלפת המוצר פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
ברוך רבינוביץ - סמנכ"ל שם ותפקיד:
אבקש מהגברת ליצור קשר עם רוסי זיתון בטלפון 09-9713067
ובו יתואם באיזה סניף תקבל הגברת זיכוי או בחלפה (אם קיים במלאי).
תגובה:
זיכוי או החלפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה