פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש חברות במועדון נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בילו - רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שנים הצטרפתי כחבר במועדון מחסני אופנה. מאז במשך שנים רבות בכל שנה נגבה ממני סכום של חברות במועדון בניגוד לרצוני ובלא ידיעתי. יש לציין שלא צויין בפני כי החברות במועדון הנה מחייבת או מהווה הסכמה מסוג זה. רק לאחרונה גילית שבמשך שנים נמשך מחשבוני באמצעות כרטיס האשראי כסף. בפנייתי לחנות ביקשתי להפסיק את חברותי. נטען בפניי על ידי אחת מנציגות החנות כי הדרך לעשות זאת הנה רק בפנייה לחברת האשראי. לי זה נראה מוזר שעל מנת לבקש לא לקנות שירות או מוצר צריך לפנות לחברת האשראי. אני מבקש את כספי חזרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי החברות. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
ברוך רבינוביץ - סמנכ"ל שם ותפקיד:
החברות במועדון לקוחות ב H&O עולה כסף. התשלום הוא עבור חברות לשנה.
מר גרשון ארז עשה חברות מועדון משותף לויזה כאל ול H&O גם במועדון משותף זה דמי החברות הם שנתיים ומחודשים אוטומטית כל שנה. מידע זה נמסר למר גרשון ארז כשהצטרף למועדון המשותף לויזה כאל ול H&O על ידי דיילת של ויזה כאל ואפילו חתם על מסמך.
מר גרשון ארז שכח לציין כי קבל מתנה של 325 ש"ח כשהצטרף למועדון משותף לויזה כאל וH&O.
תגובה:
ממליץ למר גרשון ארז שיפנה לחברת האשראי כאל ויבקש להפסיק את חברות ולבטל את כרטיס האשראי כיוון שכל ההסכם נחתם מול חברת האשראי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה